تاملند
×
×
×

پست تبلیغاتی

پست تبلیغاتی

مصاحبه اختصاصی با رتبه 4 منطقه 3 کنکور تجربی 95

گفت و گویی مفصل با علیرضا آروین ، رتبه 4 منطقه 3 کنکور تجربی 95

مصاحبه بدون سانسور و تبلیغات، اختصاصی انجمن کنکور 

 

 

 

خودتون رو معرفی کنید ، ازکدوم شهر و اسم مدرسه !؟

مشاوره با رتبه های برتر از پایه دهم تا دوازدهم

  • برنامه‌ریزی کاملاً اختصاصی و منطبق بر شرایط شما
  • پشتیبانی و پیگیری ۲۴ ساعته توسط رتبه‌ های تک رقمی
  • معرفی بهترین منابع و آموزش تکنیک های تست زنی
  • رفع اشکال سریع و اختصاصی دروس

علیرضا آروین هستم از یاسوج . مدرسه شهید بهشتی .

 

کارنامه تون لطفا :

برای مشاهده کارنامه کنکور و سوابق تحصیلی می بایست عضو انجمن کنکور شوید

 

رشته و دانشگاه انتخابی شما؟

انشالله پزشکی دانشگاه تهران

درباره هر یک از این شش بازه زمانی به سولات جواب بدید:

(چگونه برای این بازه ها برنامه ریزی می کردید؟ // کدام آزمون شرکت میکردید؟ // چگونه هر درس را مطالعه میکردید؟ با توضیح)

– تابستان سال دوم

درس نخواندم

– تابستان سال سوم

ی سری کلاس هایی از موسسه علوی شرکت می کردم . ولی صرفا سر کلاس حضور داشتم . توی خونه هم اصلا مطالعه نمی کردم . فقط برای اینکه خودمو راضی کنم از بقیه عقب نیستم اینطوری !

– تابستان سال چهارم

سال دوم دبیرستان اون طور ک باید و شاید درس نخونده بودم . توی دروس سال دوم خیلی مشکل داشتم . به خاطر همین چون با برنامه آزمون های کانون جلو می رفتم مجبور شدم دروس انتخابی رو همه رو از دوم دبیرستان انتخاب کنم .
توی تابستون بنابر اطلاعاتی ک از سایر رتبه های برتر کسب کرده بودم تصمیم گرفتم از دروس عمومی درس های مهم زبان فارسی و عربی 1 و 2 رو هم بخونم . تا اوایل شهریور خیلی خوب مطالعه کردم ولی متاسفانه از 6 شهریور به بعد تا اوایل مهر درگیر ی سری بیماری ها بودم و نتونستم مطالعه کنم . فقط تو این مدت ک مریض بودم سعی کردم ژنتیک رو خیلی خیلی خوب کار کنم و تست بزنم .

– سال تحصیلی چهارم

بعد از اون بیماری ک به لطف خدا برطرف شد ب آقای شفیعی ( مدیر قلمچی شهرمون ) مراجعه کردم و ایشون به عنوان مشاورم راهنماییم کردم و اصول برنامه ریزی رو به صورت کامل از ایشون یاد گرفتم ک نظم خیلی بیشتری به مطالعم داد .
توی سال تحصیلی هم مدرسه رفتم و حضور داشتم ولی معمولا به جز درس ریاضی و تا حدودی فیزیک و زیست روی بقیه کلاس ها اصلا به معلم گوش نمی دادم و کتاب های کمک درسیم رو همراهم می بردم و مطالعه می کردم . توی سال تحصیلی
فشار زیادی روم بود از نظر حجم مطالب از طرفی ساعت مطالعه بالایی هم نداشتم . روزهای مدرسه 4 ساعت و روزی های تعطیل 6-7 ساعت مطالعه می کردم . هفته هایی بود ک ساعت مطالعم به 24 ساعت در هفته هم رسید . از طرفی تقریبا همش اختصاصی می خوندم و عمومی اصلا . البته عربی رو ک بلد بودم . زبان هم پایه خوبی داشتم و درس ها رو بلد بودم تقریبا . دینی و ادبیات هم فقط به لطف خدا جواب می دادم ! کل درس عمومی ای ک من توی نیم سال اول خوندم موقع امتحانات نوبت اول بود . از درصد های کانونم می تونید متوجه بشید ! بعد از تعطیلی مدارس واقعا با افت شدیدی در مطالعم مواجه شدم و انگیزه کمتری برای مطالعه داشتم . قطعا توصیه می کنم به هیچ وجه مدرسه رو کنسل نکنید . البته این در مورد من اینطوری بوده شاید برای دیگران بهتر باشه .
برنامه ریزیم برای هر دو هفته آزمون هم اینطوری بود ک عصر هر آزمون مباحث آزمون بعد رو می دیدم و توی یه برگه به اسم برگه پیش بینی یاد داشت می کردم . بعد از روی کتاب های کمک درسیم نگاه می کردم ببینم اون مباحث چندتا تست داره و چند ص از کتاب درسی هست . با توجه به این آمار پیش بینی می کردم ک هر مبحث چند ساعت نیاز به مطالعه و تست زدن داره با توجه به شناختی ک از خودم داشتم . بعد با توجه به پیش بینیم برنامه هفتگیم رو کامل می کردم .

– دوران طلایی نوروز

بدترین دوران سال کنکوری من ! تا آزمون جمع بندی پایه 7 فروردین خوب بود خیلی . ولی اشتباهی ک من کردم به جای اینکه بیام عمومی های عقب موندم رو بخونم نشستم باز اختصاصی هامو قوی تر کردم . اینطوری شد ک توی آزمون اول تراز اختصاصیم 8100 شد و عمومیم 5700! خیلی از نظر روحی خراب شدم . 3 روز بعد هم پدر بزرگم فوت کردن . تا آزمون 20 فروردین توی دو هفته ساعت مطالعه من روی هم 28 ساعت شد توی دو هفته . واقعا استفاده خوبی نداشتم از دوران عیدم .
به نظرم تابلوی نوروزی و کارنامه مبحثی کانون باز خیلی کمکم کرد حداقل یه دید خوبی نسبت به خودم بهم داد

– دوران جمع بندی

توی این زمان بیشترین نظم توی مطالعم رو داشتم و ساعت مطالعم هفتگی میانگین 45 ساعت بود .
کتابای جمع بندی آزمون خیلی سبز رو کار کردم و به نظرم خیلی خوب بودن مخصوصا شیمی و فیزیکش . موج آزمون شیمی پیش رو هم آزمون های جامعش رو کار کردم .
توی این دوران توی آزمون های سه روز یکبار هم شرکت می کردم و سعی کردم عمومی هامو هم با کتاب زرد عمومی جمع کنم .
حدود 21 مجموعه از کنکور های زرد عمومی رو کار کردم واقعا تاثیر چشم گیری روی درصد های عمومی من داشت . به علاوه پیش 2 زیست رو یکبار کامل خوندم با تمام جزئیات واسه اولین بار ! یعنی تا قبل از دوران جمع بندی من این دروس رو دقیق مطالعه نکرده بودم .
توی آزمون های جمع بندی کانون شرکت کردم + یک آزمون جامع سنجش . به نظرم آزمون آخر کانون از نظر سطحش خیلی شبیه ب کنکور بود .

 

دقیقا از چه منبعی برای هر درس استفاده می کردید و چه منابعی را پیشنهاد می کنید؟

ادبیات : من واسه کنکورم ادبیات 2 و 3 رو مطالعه نکردم اصلا ! شاید خیلی تعجب باشه ولی اینطوری بود ! فقط ادبیات پیش رو خوندم + توی تابستون زبان فارسی رو مطالعه کرده بودم . زبان فارسی از کتاب نشر دریافت هامون سبطی مطالعه کردم هر چند ک حجمش زیاده + لقمه های مهروماه رو هم داشتم . ادبیات موضوعی گاج هم ادبیات پیش رو از روش تست زدم .

عربی : از کتاب عربی جامع خیلی سبز استفاده می کردم . به نظرم خیلی خوب بود مخصوصا پاسخ نامه های عالیش . روش مطالعه خاصی نداشتم و اول درسنامه رو می خوندم و بلافاصله تستش رو کار می کردم .

دین و زندگی : دین و زندگی جامع گاج رو داشتم . اول سعی می کردم آیات هر درس رو کاملا حفظ کنم + معنی هر آیه رو .
چه آیاتی ک کتاب معنی کرده بود و چ آیاتی ک معنی نکرده بود . بعدش متن کتاب رو می خوندم و حفظ می کردم . تا جایی ک ممکن هم بود متن کتاب رو با آیات ارتباط می دادم .
البته من دینی 2 رو کامل توی 1 ماه آخر و فقط از روی خلاصه گاج خوندم ! دینی 3 رو هم توی سال تحصیلی مطالعه نکردم اصلا ولی واسه امتحان نهایی هام کامل متن کتاب رو حفظ کرده بودم و مشکلی نداشتم .

زبان انگلیسی : زبان انگلیسی جامع گاج رو داشتم . بازم کار خاصی نمی کردم . از کتابچه لغت لغات رو مطالعه می کردم اول و بعد گرامر رو می خوندم . بعدش هم تستش رو کار میکردم . البته ماه آخر ک زرد عمومی کار می کردم معمولا هر شب یا یک شب در میون کار می کردم ک خیلی واسه کلوز تست و ریدینگم مناسب بود . البته کلا خیلی کم زبان خوندم تو سال کنکورم و خودم پایه خوبی داشتم تو زبان .

زمین : نخوندم !

ریاضی : از تابستون تا حدودا اوایل فروردین از مهروماه استفاده می کردم بعد از اون کتاب آی کیو رو تهیه کردم . اول درسنامه رو خیلی خوب مطالعه می کردم و مثالهاشو حل می کردم . سعی می کردم خیلی روی مثال های درسنامه دقت کنم و اونا رو کامل بفهمم .
بعد از این تمرین ها و مثال های کتاب درسی رو حل می کردم . بعدش هم تست های خود کتاب کمک درسی . به نظر من اصلا از کتاب درسیتون غافل نشید . اگه کسی پایه ریاضی خوبی نداره این دو کتاب رو پیشنهاد نمی کنم و به نظرم خیلی سبز خیلی براشون بهتره .

فیزیک : فیزیک پایه خیلی سبز داشتم و برای پیش گاج . البته پایه هم اول گاج داشتم و بعدش خیلی سبز رو دیدم بهتره و خیلی سبز رو تهیه کردم . در کنار اینا هم فیزیک جامع خیلی سبز رو داشتم ک تست های خیلی جونداری داشت و به عنوان منبع تکمیلی ازش استفاده می کردم .
روش مطالعم هم شبیه به ریاضی بود با این تفاوت که خیلی بیشتر به کتاب درسی توجه می کردم . متن کتاب درسی + شکل های اونا .

شیمی :شیمی 2 مبتکران و الگو داشتم . شیمی 3 مبتکران . شیمی پیش 1 و 2 هم خیلی سبز . البته شیمی پیش مبتکران هم داشتم ولی خیلی سبز رو بهتر باهاش راحت بودم . در کنار اینا برای تست تکمیلی موج آزمون الگو و فار رو کار می کردم .
تابستون فار پایه رو کار کردم + طول سال تحصیلی موج آزمون پایه . واسه پیش فقط خیلی سبز استفاده کردم .
موج آزمون شیمی پیش هم داشتم ولی فقط آزمون های جامعش رو کار کردم + فصل الکتروشیمیش . اول کتاب های درسی رو ریز ب ریز مطالعه می کردم و مثال هاشو حل می کردم . بعد یک بار فقط درسنامه کتاب کمک درسیم رو می خوندم و نکات اضافیش رو به کتاب اضافه می کردم . بعد از اون یک بار دیگه هیچ وقت درسنامه نمی خوندم و فقط کتاب درسی . بعدش هم تست کار می کردم . تست های موج آزمون و فار رو زمان دار کار می کردم ولی مبتکران و خیلی سبز رو آموزشی .

زیست : زیست دوم خیلی سبز ، سوم و پیش 1 و 2 الگو کار می کردم .
از کتاب های آبی کانون ، جامع گاج و اون اواخر آی کیو هم چند فصل کار کردم .
روش مطالعم به این صورت بود که یک فصل رو بار اول سطحی می خوندم + درسنامه کتاب کمک درسیم . بعد تست های الگو یا خیلی سبز رو کار می کردم . بعد از اون نکات تست ها رو اگه لازم بود یادداشت می کردم و شروع می کردم عمقی و ترکیبی مطالعه می کردم متن کتاب رو خودم . سعی می کردم نکات مفهومی و جدیدی خودم در بیارم و از اون ها واسه خودم تست طرح می کردم . به نظرم این طرح تست خیلی روی زیست خوندم تاثیر خوبی داشت . بعد از این مرحله هم از کتاب های جامعم مثل آبی کانون و گاج جامع یا آی کیو تست می زدم .

 

– آیا کلاسور ارزیابی پر می کردید ؟ چگونه بعد از هر آزمون رفع اشکال می کردید؟

تقریبا تا موقع آزمون های جامع رفع اشکال و تحلیل آزمون انجام نمی دادم . ولی موقع آزمون های جامع سوال های غلط و نزده ام رو بررسی می کردم و دوباره حلشون می کردم . سوالاتی رو هم ک درست جواب داده بودم پاسخشون رو با راه حل خودم چک می کردم اگه راه حل پاسخ نامه بهتر بود سعی می کردم اونو یاد بگیرم . نه کلاسور ارزیابی نداشتم .

 

– منابع جمع بندی کنکورتون چی بود؟

کتاب های آزمون خیلی سبز + موج آزمون های شیمی الگو + کتاب های زرد کانون

 

– اگه دوباره کنکور بدید چه اشتباهی رو تکرار نمیکنید؟

گوشی نمی داشتم! خیلی خیلی بیشتر به دروس عمومی توجه می کردم . به خصوص ادبیات . ساعت مطالعم رو افزایش می دادم .

 

اگه برمی گشتید به عقب کدوم کتاب هارو دیگه سمتش نمیرفتید ؟ با ذکر دلیل !

در حال حاضر کتابی با این خصوصیات یادم نمیاد داشته باشم!

 

– نظرتون درباره درس خوندن گروهی ؟ مفید هستش ؟

والا چند بار سعی کردیم گروهی بخونیم ولی تبدیل به گفتگو های دیگه میشد و عملا درسی در کار نبود . حداقل در مورد ما اینطور بود . خوندن انفرادی رو ترجیح میدم

 

– اگر داوطلبی در امتحانات نهایی نتیجه مناسب نگرفته باشد میتواند در کنکور سراسری موفق شود؟

قطعا . نمونه های خیلی زیاده بوده تا الان ک حتی با معدل های زیر 15 هم بهترین نتایج رو گرفتن .

 

– روش مطالعه هر درس رو خیلی مفید و خلاصه میگید؟

بالاتر ذکر کردم

 

– روش شما برای مرور درس ها چه بود؟

زیاد مرور نداشتم . ولی واسه شیمی از شیمی 2 خلاصه تهیه کرده بودم می خوندم و بقیه هم از خلاصه های موج آزمون شیمی استفاده می کردم . واسه زیست هم فقط به صورت چشمی متن کتاب رو مطالعه می کردم به اضافه حاشیه نویسی های خودم . واسه ریاضی و فیزیک هم فرمول ها رو بیشتر مرور می کردم . عمومی هم مروری نداشتم تا جایی یادم میاد . فقط خلاصه های دین و زندگی گاج .

 

– نقش مشاور را درموفقیت تان چقدر میدانید؟به نظر شما لازم به مشاور هست یا نه؟

به نظرم مشاور واسه انگیزه دادن و نگه داشتن دانش آموز تو مسیر کنکور و نظم دادن بهش می تونه خوب باشه . من خودم داشتم و به نظرم خوب بود . واسه هر کس فرق داره .

 

– شرکت در ازمون ازمایشی ضرورت دارد یا نه؟

به نظر من حتما حتما باید شرکت کرد . شاید از نظر شباهت سوالات به کنکور زیاد کاربرد نداشته باشن ولی برای مدیریت جلسه و کنترل زمان حتما لازمه .

 

– تا به حال از درس خواندن خسته شده بودید یا نه؟ چند تا راهکار واسه افزایش انگیزه درس خواندن به داوطلبان پیشنهاد میکنید؟

بله زیاد از درس خوندن خسته می شدم ! ولی تو این مواقع مشاوره های انگیزشی گوش می دادم . با دوستام درباره آینده صحبت می کردم و برنامه هاشون . یا هم به تفریح می رفتم توی این مواقع .

 

– میزان ساعت خواب شما در شبانه روز چقدر بود؟

خیلی ساعت خوابم بالا بود به نظرم . نزدیک به 9-10 ساعت در روز می خوابیدم !

 

– چند ساعت از هفته رو به تفریح اختصاص داده بودید؟

هر دوهفته بعد از آزمون با دوستان می رفتیم پارک و تا شب تفریح و سرگرمی مشغول می شدیم بعدش هم بیرون شام می خوردیم. البته از اینترنت هم زیاد به عنوان تفریحم استفاده می کردم . ولی تقریبا مسافرت و خونه آشنا ها رفتن رو کامل کنسل کرده بودم .

 

– در تابستان مطالعه و تمرکز شما بر روی دروس پایه و پیش به چه میزان بود؟

تابستون کلا پایه خوندم و پیش دانشگاهی اصلا پیش خوانی نکردم . چون دوم دبیرستان خیلی ضعیف کار کرده بودم و ترجیح دادم پایه رو قوی تر کنم .

 

– چه بازه زمانی را برای رفتن به کلاس کنکور مناسب تر میدانید؟آیا کلاس کنکور لازم است؟

من خودم استفاده نکردم . فقط یک جلسه ریاضی واسه رفع اشکال در معادله مثلثاتی کلاس رفتم . به نظرم اول خودتون درس رو از کتاب های کمک درسیتون بخونید . اگر در نهایت دیدید بدون معلم متوجه نمیشید بعدا به فکر کلاس بیفتید . چون کلاس رفتن زیاد وقت آدم رو می گیره و مدت زمانی رو هم لازمه واسه رفت و آمدش تلف می کنه .

 

– برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت چه میزان در موفقیت شما تاثیر داشت؟

برنامه ریزی بلند مدت یه دید خیلی خوبی نسبت به آیندم بهم می داد و باعث میشد آرامش بیشتری داشته باشم . برنامه ریزی کوتاه مدت بین دو آزمون هم ک باعث نظم توی خوندنم می شد

 

– بهترین روش مرور دروس پایه در طول سال تحصیلی چیست؟

به نظرم استفاده از خود کتاب درسی و خلاصه هایی ک توی کتاب های کمک درسی هست .

 

– چند راهکار برای خلاصه نویسی مفید دروس؟

زیاد وارد نیستم تو این کار

 

– نسبت مطالعه دروس عمومی و اختصاصی را چقدر میدانید؟

تقریبا تا خرداد ماه میزان مطالعه اختصاصی به عمومیم 95 به 5 بود !!!! بعد از اون شاید 60 به 40 شد .

 

– تقسیم بندی مطالعاتی شما چگونه بود؟ چه مقدار را به تست و چه مقدار را به مطالعه اختصاص میدادید؟

توی درس های مختلف متفاوت بود . مثلا زیست و شیمی تقریبا به یه مقدار زمان صرف خوندن و تست زدن می کردم . البته شیمی مساله زیاد حل می کردم و جز اینا نیست . ریاضی و فیزیک هم بیشتر تست می زدم و زمان خیلی کمی درسنامه کار می کردم . عمومی ها بیشتر مطالعه می کردم تا تست .

 

– میزان اهمیت دروس پایه و تاثیرشان در رتبه شما؟

خیلی زیاد بود فک کنم . تقریبا می تونم بگم درس های پایه رتبه آدمو مشخص می کنن

 

– به داوطلبانی که در سال های پایه درس نخواندند چه توصیه ای دارید؟

توصیه می کنم اول همون درس های پایه رو سعی کنید قوی کنید بعد سراغ بقیه مطالب برید . از صفر صفر شروع کنید

 

مطالعه در تابستان چه میزان در موفقیت شما در ازمون سراسری نقش داشت؟

تقریبا کمک کرد بار کمتری توی سال تحصیلی رو دوشم باشه

 

– چه دروسی باید درتابستان خوانده شود که اهمیت بیشتری دارد؟

بستگی به خود شخص داره . ولی من به کسی که پایه ش خوبه پیشنهاد می دم دو درس فیزیک و شیمی پیش رو از تابستون شروع به خوندن کنه به همراه زبان فارسی و عربی 1 و2 . همچنین درس های سال سوم . فیزیک 1 هم وقت شد خوبه .

 

– مهمترین عامل موفقیت شما در کنکور؟

لطف خداوند . حمایت های خانواده و دوستام ازم از جمله پرهام عزیز ( @par.rah ) ک از هیچ کمکی دریغ نکرد . پسر عموی خوبم سامان ( ارشد عمران دانشگاه شریف ) ک توی مسیر کنکور حمایتم کرد . همچنین پشتیبان ویژه های خوبم محمد مهدی خادم بشیری رتبه 1 منطقه 3 سال 94 و یونس کاردان رتبه 48 منطقه 2 کنکور 94 خیلی خیلی بهم روحیه دادن و کمک کردن و …

 

نقش و اثر خانواده در موفقیت شما؟

قطعا بدون کمک های خانوادم و دلگرمی هاشون ک بهم میدادن این موفقیت ممکن نبود . سعی کنید همیشه با خانوادتون در ارتباط باشید و همه چی رو براشون تعریف کنید . وضعیت درسیتون و … رو .

-قبل از شما کسی در خانواده و فامیل بود که نتیجه ی خوبی در کنکور گرفته باشد ؟

بله یکی از پسر عمو هام پزشکی تهران قبول شده بود و برادرش سامان عزیز هم ک ذکر کردم دانشگاه شریف قبول شدن . رتبه هاشون دقیقا توی ذهنم نیستن .

 

-چقدر رتبتون در حد انتظارتون بود؟ چقدر با رتبه ی ازمون های ازمایشی فاصله داشت؟

رتبم شد رتبه ای ک هدفم بود . تک رقمی . ولی اصلا فکرش رو نمی کردم این رتبه رو بیارم . حداقل توی 2 ماه آخر . هدفم شده بود رتبه زیر 50 . ولی خدا خودش کمکم کرد . شاید یک بار فقط توی آزمون های آزمایشی رتبه منطقم زیر 5 شده بود ک اون هم دقیقا 4 شده بود !! البته چندین بار تک رقمی شده بودم ولی مربوط به تابستون و اوایل سال تحصیلی بود . ولی در آزمون های جامع کانون بهترین رتبه منطقم 26 بود آخرین آزمون .

 

-ایا سوالات را به ترتیب دفترچه پاسخ دادید؟

بله دقیقا به ترتیب . ولی زمان نقصانی داشتم و استراتژی بازگشتم به ترتیب دفترچه نبود . توی دروس عمومی ادبیات اول 8 سوال اول دفترچه و سپس 9 سوال قرابت رو جواب دادم . بعد عربی سوالات ترجمه و قواعد رو جواب دادم . دینی کامل دور اول سوالات رو جواب دادم . یک نزده داشتم . زبان هم دور اول یه متن نزده داشتم . هر درس دور اول 15 دقیقه اختصاص داده بودم که ادبیات دور اول 10 دقیقه صرف شد . عربی 13 دقیقه . دینی 10 دقیقه . زبان 15 دقیقه صرف کردم ولی یه متن کم آوردم . بقیه وقت رو برگشتم و اول سوالات ادبیات رو جواب دادم . بعد ریدینگ زبان . بعد متن عربی . توی دروس اختصاصی زمین قرار نبود جواب بدم اصلا . دور اول برای هر درس به صورت روبرو وقت گذاشتم : ریاضی 30 دقیقه ( 8 تا نزده موند ) ، زیست 36 دقیقه ( 16 تا نزده موند ) . فیزیک 30 دقیقه ( 7 تا نزده موند ) و شیمی 35 دقیقه ( 8 تا نزده موند ) بعد اول برگشتم روی زیست و از 16 تا 14 تا رو توی 10 دقیقه جواب دادم فک کنم . شیمی برگشتم و 6 تا از 8 تا رو توی 10 دقیقه جواب دادم . بعدش هم بقیه وقت رو بین ریاضی و فیزیک تقسیم کردم ک در نهایت 4 تا ریاضی نزده موند و 2 تا فیزیک .

 

– مهمترین توصیه ای که برای داوطلبان کنکور 96 برای استفاده از بازه ی زمانی پیش رو دارند ، چیست؟

به نظر من از همین الان روی سوالات کنکور 95 کار کنید و با سبک سوالات و دیدگاه طراحان کنکور خودتون رو وفق بدید .

 

-موفقیت خود را تقدیم به چه کسی میکنید؟

به عموی عزیزم ک برای سلامتیش از همه دوستان انجمن التماس دعا دارم .

مرسی از مصاحبه . یا حق

 

برای مشاهده مابقی پرسش و پاسخ کاربران با علیرضا آروین عزیز کلیک کنید

اگر شما هم سوالی دارید میتوانید در لینک بالا بپرسید و پاسخش را از جناب آروین دریافت کنید

 

منبع : اختصاصی انجمن کنکور

مشاوران رتبه برتر کنکور تجربی

نگار داودآبادی
نگار داودآبادی
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مشاوره کنکور تجربی با نگار داودآبادی : چهار تماس تلفنی 45 دقیقه ای در ماه + گزارش شبانه دقیق و برنامه ریزی طبق عملکرد + تحلیل دقیق آزمون های آزمایشی + برنامه ریزی هفتگی ( ویژه و تمام عیار، مناسب دانش آموزی که می خواد رتبه برتر شود و مسیرش کاملاً تحت کنترل باشد)

مشاور رتبه برتر کنکور هنر

زهرا ابراهیمی
زهرا ابراهیمی
رتبه 6 ارشد کارگردانی هنر تربیت مدرس
مشاوره کنکور هنر به صورت تک تماس و ماهانه شامل : تماسهای تلفنی در زمانهای نیاز دانش آموز + چهار برنامه در ماه + پیگیری برنامه و گزارش کار در پایان هر روز

مشاوران رتبه برتر کنکور تجربی

رضا صادقی
رضا صادقی
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مشاوره کنکور تجربی با رضا صادقی ، رتبه 15 منطقه 2 تجربی 1401 : ماهانه چهاربار تماس در ماه + برنامه ریزی شخصی سازی شده هفتگی + پیگیری دقیق + ارائه نکات مشاوره ای و معرفی منابع + دریافت و تحلیل گزارش کار شبانه + ارائه جزوه نکات طلایی زیست شناسی + ارتباط مجازی و رفع اشکال

مشاوران رتبه برتر کنکور انسانی

مبینا اینانلو
مبینا اینانلو
رتبه 62 منطقه 3 انسانی 1402
مشاوره کنکور انسانی با مبینا اینانلو ، دانشجوی رشته آموزش عربی فرهنگیان : برنامه ریزی هفتگی متناسب با فرد + ۴ تماس ماهانه + پاسخگویی به تمام سوالات در طول روز + چک روزانه گزارش کار + ارسال منابع آموزشی در برنامه ( فیلم و جزوه ) + حل مشکلات مطالعاتی و آموزش روش های مناسب + تکنیک ارتقا آزمون و تحلیل آزمون + آزمون هفتگی آنلاین

مشاوران رتبه برتر کنکور تجربی

کوثر عمادی
کوثر عمادی
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
مشاوره کنکور تجربی با کوثر عمادی : بسته ماهانه شامل 4 تماس تلفنی + بازخورد و پیگیری شبانه + برنامه ریزی هفتگی + پرسش و پاسخ آنلاین (مشاوره ای)

مشاوران رتبه برتر کنکور تجربی

فاطمه کبری زاده
فاطمه کبری زاده
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران
مشاوره کنکور تجربی با فاطمه کبری زاده : تماسهای تلفنی به صورت هفتگی + چک کردن گزارش کار دانش آموز به صورت روزانه + برنامه ریزی طبق آزمون آزمایشی اختصاصی برای دانش آموز + پرسش و پاسخ مجازی

مشاوران رتبه برتر کنکور ریاضی

رها عزتی
رها عزتی
مهندسی عمران صنعتی شریف
مشاوره کنکور ریاضی با رها عزتی ، رتبه 180 منطقه 2 ریاضی 1404 و دارنده مدال طلای المپیاد : تماسهای تلفنی در ماه، برنامه ریزی هفتگی متناسب دانش آموز+ تحلیل آزمون و ارائه نکات و شیوه های تست زنی هر درس، ارتقا تراز، ارسال منابع و ویدیوهای درسی، گزارش کار شبانه و پرسش و پاسخ سوالات درسی در بستر تلگرام (گروه تلگرامی با عضویت حداقل یکی از والدین)

مشاوران رتبه برتر کنکور تجربی

محمد امین نورانی
محمد امین نورانی
رتبه 107 منطقه 2 تجربی 1402
مشاوره کنکور تجربی با محمد امین نورانی : دریافت 4 برنامه شخصی سازی شده در ماه+ 4 تماس در ماه + ارتباط 24 ساعته با مشاور + آموزش تخصصی نحوه خواندن دروس و تست زنی و ازمون دادن و... در قالب پادکست های آموزشی + گرفتن گزارش کار روزانه + کوییز مبحثی از درس زیست شناسی + تحلیل کارنامه ازمون ها + رفع اشکال و پاسخ به سوالات درسی

مشاوران رتبه برتر کنکور زبان خارجه

سئودا عشقی
سئودا عشقی
رتبه 28 دکتری زبان و ادبیات انگلیسی 1404
مشاوره کنکور زبان با سئودا عشقی ، رتبه برتر کنکور ارشد و دکتری زبان و ادبیات انگلیسی : 3 تماس هفتگی تصویری + بررسی بیداری روزانه + تماس هفتگی با والدین + برنامه هفتگی + ارسال گزارش کار روزانه در تلگرام

مشاوران رتبه برتر کنکور ریاضی

امیرعلی زارعی
امیرعلی زارعی
مهندسی مکانیک صنعتی شریف
مشاوره کنکور ریاضی با امیرعلی زارعی ، رتبه 193 منطقه 1 ریاضی 1404 : سه جلسه مشاوره تلفنی در ماه + برنامه هفتگی (4 هفته) + پیگیری گزارش کار (روزانه ، مجازی) + رفع اشکال و پرسش و پاسخ (مجازی) + آزمون هفتگی و تحلیل آزمون

مشاوران رتبه برتر کنکور تجربی

محمدکاظم شجاعی
محمدکاظم شجاعی
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مشاوره کنکور تجربی با محمدکاظم شجاعی ، رتبه 39 منطقه 2 تجربی 1400 : ماهانه شش جلسه مشاوره تلفنی + برنامه ریزی هفتگی + پیگیری مجازی برنامه + پرسش و پاسخ کامل (یک ماهه)

مشاوران رتبه برتر کنکور تجربی

رضا فلاح
رضا فلاح
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
مشاوره کنکور تجربی با رضا فلاح : 8 تماس 30 دقیقه ای در ماه (هفته ای دو تماس) + برنامه ریزی اختصاصی (با دریافت اطلاعات میزان مطالعه و منابع و تعداد تست از دانش آموز) + بررسی گزارش کار ارسالیِ دانش آموز به صورت شبانه + پاسخگویی به سوالات مشاوره ای به صورت شبانه + ارائه روش مطالعه 4 درس تخصصی (در گوگل میت یا تماس تلفنی)

مشاوران رتبه برتر کنکور انسانی

زهرا یحیی آبادی
زهرا یحیی آبادی
رتبه 55 منطقه 2 انسانی
مشاوره کنکور انسانی با زهرا یحیی آبادی ، دانشجوی رشته دبیری ادبیات فرهنگیان : 6 تماس در هر ماه برای پاسخ به سوالات + برنامه ریزی شخصی سازی شده هفتگی + معرفی بهترین منابع کمک اموزشی + ارسال تست و گرفتن آزمون انلاین + توضیح نحوه مطالعه دروس عمومی و اختصاصی/تستی و تشریحی + ارتباط مداوم در فضای مجازی و پاسخگویی به سوالات دانش اموز در هر زمان از روز + چک کردن گزارش کار و ساعت مطالعه و ساعت خواب و بیداری + چک کردن کارنامه آزمون

مشاوران رتبه برتر کنکور تجربی

دکتر دانیال حبیبیان
دکتر دانیال حبیبیان
رتبه 9 منطقه 3 تجربی 1397
مشاوره کنکور تجربی با دکتر دانیال حبیبیان ، فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران : 8 جلسه مشاوره تلفنی در ماه + برنامه روزانه حجمی ساعتی متناسب با شرایط دانش آموز + ارتباط مستمر در فضای مجازی+ چک گزارش کار روزانه و توضیح نکات مربوط به گزارش کار + تجزیه و تحلیل کارنامه آزمون های آزمایشی +آزمون های تک درس + ارسال پادکستهای مشاوره ای+ تماس با والدین

مشاوران رتبه برتر کنکور تجربی

معصومه حسین زاده
معصومه حسین زاده
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مشاوره کنکور تجربی با معصومه حسین زاده ، رتبه 95 منطقه 1 تجربی 1403 : تماسهای هفتگی و برنامه ریزی شخصی هفتگی چک کردن گزارش کار شبانه و ارایه بازخورد و پاسخ به سوالات علمی در هفته و تحلیل کارنامه آزمون ها و ارایه راه حل برای جبران و بهبود

ارسال دیدگاه

عضویت
اطلاع از
3 نظر
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
پرش به محتوای اصلیرفتن به نوار ابزار درباره وردپرس سایت کنکور 22 به‌روزرسانی دردسترس 22 دیدگاه در حالت رسیدگی تازه سئو سلام Araz وردپرس 6.9 دردسترس است! لطفا هم‌اکنون به‌روزرسانی نمایید. اصطلاحات سمت کاربر wpDiscuz New wpDiscuz addon! wpDiscuz - User Notifications Adds a real-time user notification system to your site, so users can receive updates and notifications directly on your website as they happen (when someone likes your comment, rates your post, mentions you, replies to your comment). Go to wpDiscuz Addons subMenu » رد کردن این اخطار عمومیفرمدیدگاهتاریخ/زمانایمیلاطلاعیهدنبال کردنورود با شبکه های اجتماعیتنظیمات کاربرخطاهارسانه اصطلاحات عمومی اولین نفری باشید که دیدگاه می گذارد. اولین نفری باشید که نظر میگذارد دکمه ی بارگذاری بیشتر بارگذاری نظرات بیشتر بارگذاری سایر نظرات بارگذاری مابقی نظرات کپی کردن در حافظه موقت کپی شد لطفا بخشی از متن را انتخاب کرده و از خواننده ها درخواست ارسال فیدبک کنید (نظرات داخلی) لطفا بخشی از متن را انتخاب کرده و از خواننده ها درخواست ارسال فیدبک کنید (نظرات داخلی) درخواست بازخورد درخواست بازخورد لطفا بازخورد خود را اینجا بگذارید لطفا بازخورد خود را اینجا بگذارید بازخورد درباره محتوای پست از بازخورد (feedback) شما سپاس گذارم از بازخورد شما سپاس گذارم دیدگاه ها بسته شد نظرات بسته است این تاپیک نظرات بسته شده است نظرات این پست بسته شده است دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسید دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسید رای رای رای ها رای پیوند دیدگاه لینک نظر متأسفیم، شما مجاز به نوشتن بیشتر از %d دیدگاه نیستید متأسفیم، شما مجاز به نوشتن بیشتر از %d دیدگاه نیستید متأسفیم، شما مجاز به ایجاد بیشتر از %d بحث جدید نیستید متأسفیم، شما مجاز به ایجاد بیشتر از %d بحث جدید نیستید متأسفیم، شما مجاز به پاسخ دادن بیشتر از %d بار نیستید متأسفیم، شما مجاز به پاسخ دادن بیشتر از %d بار نیستید نظر شما در اینجا ... نظر شما در اینجا ... هنگام ارسال پاسخ جدید، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید هنگام ارسال پاسخ جدید، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید نام شما* اسم شما* ایمیل شما ایمیل شما دیدگاه نظر مشاهده همه دیدگاه ها مشاهده همه نظرات بازخورد (Feedback) های اینلاین Inline Feedbacks ارسال ایمیل امکان پذیر نیست Unable to send an email خطا دریافت اطلاعیه Subscription Fault نظرات شما از پایگاه داده حذف شده است Your comments have been deleted from database شما تمام اشتراک ها را با موفقیت لغو کردید You cancel all your subscriptions successfully شما با موفقیت همه دنبال شده های خود را لغو کردید You cancel all your follows successfully دنبال کردن با موفقیت تأیید شد Follow has been confirmed successfully دنبال کردن با موفقیت لغو شد Follow has been canceled successfully لطفا به منظور نظر دادن وارد شوید Please login to comment مشاهده نظرات مشاهده نظرات اسپویل کننده Spoiler آخرین ویرایش %1$s توسط %2$s آخرین ویرایش %1$s توسط %2$s پاسخ به در پاسخ به مدیریت نظر مدیریت نظر عنوان spoiler Spoiler Title شما نمی‌توانید دوباره امتیاز دهید شما نمی توانید مجدد رای بدهید شما مجاز به رأی دادن در اینجا نیستید شما مجاز به رای دادن نیستید تأیید ویرایش نرخ آیا مطمئن هستید که می‌خواهید نرخ خود را ویرایش کنید؟ باز نشانی اصطلاحات سپاسگزاریم از اینکه سایت خود را با وردپرس ساخته‌اید.دریافت نگارش 6.9
مشاهده همه نظرات

این واقعا یه چیز تابلوعه.واسه این که نفرات برتر به خرخونی یا خنگ بودن از سوی سایرین معرفی نشن ساعات مطالعشون رو کم میگن. و نمیگن که ما از پایه مدام درس میخوندیم و پایه خوبی داشتیم.ای کاش صحبتاشون طوری بود که واسه افرادی که از پیش تازه میخوان شروع کنن به درس خوندن هم مفید باشه

همش رو فاز مطالعه نکردمه این که

آره والا ! هر چی میشه هی میگه من فلان چیزو مطالعه نکردم ! اگه اینجوری بود باس رتبش به جای 4 میشه 4000 !
معلومه داره دروغ میگه ! آخه کدوم آدمی با روزی 7 ساعت رتبش اینجوری میشه ! ها ؟ مخصوصا اینکه پیوسته هم نخونده ! دوران نوروز که هیچی ! چه میدونم پدربزرگش فوت کرده ! لااقل کمه کم 2 هفته ای آدم درگیره مراسمشه !
اصلا خوشم نیومد از این مصاحبه ! همش دروغ و چرت و پرت بود

تبلیغات متنی