- ۲۱ فروردین ۱۳۹۵
- بدون نظر
- 1,614 بار
- اخبار دانشجویی, اخبار دکتری, اخبار کارشناسی ارشد
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: درحال حاضر برنامه ای برای افزایش شهریه پردیس خودگردان این دانشگاه در سال جاری نداریم.
احمد معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سعی می کنیم شهریه دانشجویان پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی امیرکبیر را افزایش ندهیم و برنامه ای نیز برای افزایش شهریه برای سال جاری و مهرماه نخواهیم داشت.
وی افزود: افزایش شهریه پردیس خودگردان دانشگاه براساس پیشنهاد معاونت های مربوطه انجام می شود که تاکنون معاونت ها در این زمینه موضوعی مطرح نکرده اند.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: افزایش شهریه پردیس های خودگردان دانشگاه ها باید با تصویب هیات امنای دانشگاه ها صورت گیرد که در هیات امنای این دانشگاه موضوع افزایش شهریه مطرح نشده است.
مشاوره با رتبه های برتر کنکور دکتری
- برنامهریزی کاملاً اختصاصی و منطبق بر شرایط شما
- پشتیبانی و پیگیری ۲۴ ساعته توسط رتبه های تک رقمی
- معرفی بهترین منابع و آموزش تکنیک های تست زنی


ارسال دیدگاه