پرش به محتوای اصلیرفتن به نوار ابزار درباره وردپرس سایت کنکور 22 بهروزرسانی دردسترس 22 دیدگاه در حالت رسیدگی تازه سئو سلام Araz وردپرس 6.9 دردسترس است! لطفا هماکنون بهروزرسانی نمایید. اصطلاحات سمت کاربر wpDiscuz New wpDiscuz addon! wpDiscuz - User Notifications Adds a real-time user notification system to your site, so users can receive updates and notifications directly on your website as they happen (when someone likes your comment, rates your post, mentions you, replies to your comment). Go to wpDiscuz Addons subMenu » رد کردن این اخطار عمومیفرمدیدگاهتاریخ/زمانایمیلاطلاعیهدنبال کردنورود با شبکه های اجتماعیتنظیمات کاربرخطاهارسانه اصطلاحات عمومی اولین نفری باشید که دیدگاه می گذارد. اولین نفری باشید که نظر میگذارد دکمه ی بارگذاری بیشتر بارگذاری نظرات بیشتر بارگذاری سایر نظرات بارگذاری مابقی نظرات کپی کردن در حافظه موقت کپی شد لطفا بخشی از متن را انتخاب کرده و از خواننده ها درخواست ارسال فیدبک کنید (نظرات داخلی) لطفا بخشی از متن را انتخاب کرده و از خواننده ها درخواست ارسال فیدبک کنید (نظرات داخلی) درخواست بازخورد درخواست بازخورد لطفا بازخورد خود را اینجا بگذارید لطفا بازخورد خود را اینجا بگذارید بازخورد درباره محتوای پست از بازخورد (feedback) شما سپاس گذارم از بازخورد شما سپاس گذارم دیدگاه ها بسته شد نظرات بسته است این تاپیک نظرات بسته شده است نظرات این پست بسته شده است دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسید دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسید رای رای رای ها رای پیوند دیدگاه لینک نظر متأسفیم، شما مجاز به نوشتن بیشتر از %d دیدگاه نیستید متأسفیم، شما مجاز به نوشتن بیشتر از %d دیدگاه نیستید متأسفیم، شما مجاز به ایجاد بیشتر از %d بحث جدید نیستید متأسفیم، شما مجاز به ایجاد بیشتر از %d بحث جدید نیستید متأسفیم، شما مجاز به پاسخ دادن بیشتر از %d بار نیستید متأسفیم، شما مجاز به پاسخ دادن بیشتر از %d بار نیستید نظر شما در اینجا ... نظر شما در اینجا ... هنگام ارسال پاسخ جدید، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید هنگام ارسال پاسخ جدید، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید نام شما* اسم شما* ایمیل شما ایمیل شما دیدگاه نظر مشاهده همه دیدگاه ها مشاهده همه نظرات بازخورد (Feedback) های اینلاین Inline Feedbacks ارسال ایمیل امکان پذیر نیست Unable to send an email خطا دریافت اطلاعیه Subscription Fault نظرات شما از پایگاه داده حذف شده است Your comments have been deleted from database شما تمام اشتراک ها را با موفقیت لغو کردید You cancel all your subscriptions successfully شما با موفقیت همه دنبال شده های خود را لغو کردید You cancel all your follows successfully دنبال کردن با موفقیت تأیید شد Follow has been confirmed successfully دنبال کردن با موفقیت لغو شد Follow has been canceled successfully لطفا به منظور نظر دادن وارد شوید Please login to comment مشاهده نظرات مشاهده نظرات اسپویل کننده Spoiler آخرین ویرایش %1$s توسط %2$s آخرین ویرایش %1$s توسط %2$s پاسخ به در پاسخ به مدیریت نظر مدیریت نظر عنوان spoiler Spoiler Title شما نمیتوانید دوباره امتیاز دهید شما نمی توانید مجدد رای بدهید شما مجاز به رأی دادن در اینجا نیستید شما مجاز به رای دادن نیستید تأیید ویرایش نرخ آیا مطمئن هستید که میخواهید نرخ خود را ویرایش کنید؟ باز نشانی اصطلاحات سپاسگزاریم از اینکه سایت خود را با وردپرس ساختهاید.دریافت نگارش 6.9
مشاهده همه نظرات
جعفر
2 دی 1397 23:29
سلام من معدل کلم شده14 میخااام برم فرهنگیان معدل15 میخاد با این روش میشه برممم
hjafar514
جعفر
2 دی 1397 23:28
سلام من معدل کلم شده14 میخااام برم فرهنگیان معدل15 میخاد با این روش میشه برممم
زینب
10 مرداد 1397 11:36
سلام منم میخوام بدونم معدل تغییرمیکنه یافقگ نمره امتحانت نهایی
سنجش بردخون
31 تیر 1397 11:56
کارنامه ای که صادر می شود بدون معدل است. برا استخدام هم تاثیری ندارد.
امیر
13 خرداد 1397 17:02
سلام ببخشید ترمیم معدل فقط برای کنکور هست یا برای استخدامی هم تاثیر داره
لطفان جواب بدین
هوشنگ
31 مرداد 1396 20:57
توی ایین نامش نوشته فقط در بخشی که دیپلم گرفتی میتونی امتحان بدی!!!!!!!!!!!!
الان متلا من شهر x دیپلم گرفتم الان که شهره y هستم چطور برم x امتحان بدم…..
مغز خر خوردییییین!!!!!!
باران
27 خرداد 1396 12:01
ب نظرمن ک کار خیییلی خوبی کردن…اونایی که نتونستن بخونن یه فرصت دیگه دارن بازم بخونن…
زهرا
24 خرداد 1396 12:28
من امسال سومیم بنا به دلاللی امسال درسم ضعیف شد و خوب مشکلاتم زیاد بودن امیدم به امتحان نهایی بود اونم افتضاح خراب کردم حالا مجبورم شهریور باز امتحان بدم . شمایی که خودتو جردادی معدل بالا اوردی هزارتای تو با معدل خیلی بالاتر کنکورشون خراب کردن بس زیاد به خودت نناز. خود خواه نباش
سلام خسته نباشین
این طرح فقط برای بچهای کنکوری ۹۶ هست یانه برای کنکوری های ۹۷ هم هست؟؟
ممنون میشم پاسخ بدین.
زینب
8 خرداد 1396 20:14
سلام…وقتتون بخیر..
میخواستم بپرسم برای ترمیم معدل ایا تومدارس خاصی بایدامتحان داد؟؟
DV
29 بهمن 1395 18:23
سلام من امتحانات کتبی نهایی پیش دانسگاهیمو خراب کردم ینی خییییییییلی داغون شد. واسه اینم ترمیم معدل یا ی چی تو این مایه ها هست؟میشه ی کاری کرد ک معدلم بالا بره؟
مهرداد خلیلی77
24 بهمن 1395 12:40
سلام. به پاسختون زود نیاز دارم.
من ترمیم معدل رو توی شهریور شرکت کردم. ولی دیگ پی گرفتن جوابش نشدم.
الان برای ثبت نام کنکور اون نمرات اتوماتیک تو سنجش وارد میشه؟؟ نمره کتبی رو چند باید بزنم؟ ایا برای پیگیری باید کاری کنم
لطفا سریع تر پاسخ بدین ممممنوووننن
مهرداد خلیلی
24 بهمن 1395 12:39
سلام. به پاسختون زود نیاز دارم.
من ترمیم معدل رو توی شهریور شرکت کردم. ولی دیگ پی گرفتن جوابش نشدم.
الان برای ثبت نام کنکور اون نمرات اتوماتیک تو سنجش وارد میشه؟؟ نمره کتبی رو چند باید بزنم؟ ایا برای پیگیری باید کاری کنم
لطفا سریع تر پاسخ بدین ممممنوووننن
راحیل
19 بهمن 1395 15:57
سلام .. لطفا اگه کسی میدونه هزینه هر درس برای ترمیم معدل چقدره ؟ بگه
سلام.سوال منم مثل آقا رضاست .آیا الان که دی ماهم تموم شد میشه خرداد96 معدل کتبی سال سومم رو ترمیم کنم .در ضمن من سال چهارمم .و میشه همراه امتحانات سال چهارم پارسالو ترمیم کنم با تشکر
طيبه
14 آذر 1395 01:22
الان هنوز برأی ثبت نام وقت هست؟
رضا
3 آذر 1395 17:18
سلام خاهشا جواب بدین میشه خرداد96ترمیم معدل کردوتو96هم کنکورداد ممنون
رضا
2 آذر 1395 20:06
میتونم خرداد96معدلمو ترمیم کنم ودر96کنکوربدم
ساحل
1 آذر 1395 13:27
سلام ببخشید ثبت نام تا کی مهلت داره؟برنامه رو از کجا باید تهیه کرد؟
behnoosh
25 مهر 1395 09:32
سلام خواهشا جوابموبدین.اگه توامتحانات ترمیم معدل دردیماه شرکت کنیم نمره های جدیدمون تابهمن ماه که سبت نام کنکور خستش میاد یامیره براسال 97
میترا
21 مهر 1395 20:03
سلام من دیپلم سال 82 هستم و لیسانس گرفتم .دوباره میخوام کنکور سراسری شرکت کنم ایا میتونم ترمیم معدل کنم ؟
سلام.
تاثیر معدل واسه دیپلمه های 84 به بعده و شما نه میتونین و نه لازم دارین که ترمیم معدل شرکت کنین
عبدالله
11 مهر 1395 22:18
باعرض سلام وخسته نباشید.من میخوام منکور96شرکت کنم وپشت کنکوری هستم میخواستم ببینم که اخرین وقت برای ترمیم معدلم دی ماه امسال هست یاخرداد96 هست واگر خرداداست .چون سوابقم ثبت شده چجور دوباره تصحیح میشود .
علی
28 شهریور 1395 15:12
سلام من میخوام ترمیم معدل شرکت کنم برای نیروهوایی
اونایی که معدل کتبی بیشتری دارن سهم بیشتری در قبولی هم دارن
حالا اگه شرکت کنم ترمیم معدل روی نمرات کتبیم تاثیر داره؟
یعنی کارنامه جدیدی میگیرم؟
سلام خسته نباشید من واسه کنکور96 ترمیم شیمی شهریورو شرکت کردم 20 شدم نمرش چه جوری ابلاغ میشه به سایت سازمان سنجش؟؟تورو خدا بگید چه جوری باید نمره هامو واسه کنکور تایید کنم؟؟اگه امکانش هست به جیمیلم پیام بدین خواهشا
اقا منم دقیقا همین مشکل رو دارم نمیدونم نمرات جدیدم ازسال شده یا نه دوستانی که کامنت من رو میبینند اگه از کسانی هستند که ترمیم کردند لطفا سوابقشونو توی سایت dipcode.medu.ir چک کنن ببینن نمرات جدیدشونه یا خیر. چون مال من همون قبلیاس
نرگس
11 شهریور 1395 05:10
سلام لطفا جواب بدید کی میتونم ثبت نام کنم واسه ترمیم معدل؟
asda
10 شهریور 1395 09:29
حالا اگه تو همین امتحانات ترمیم معدل یکی تغلب (یاداشت) کنه و تغلبشو بگیرن چی میشه؟???????????????
اون سوال سخترو من می پرسم ! این طرح برای دیپلمه های 84 به بعد آیا موقتیه یا دایمی مثلا میشه 2 یا سه سال دیگه ترمیم معدل کرد یا نه ؟ و دیگه این که اگه 97 98 کنکور رو بردارن تکلیف کسایی که 84 به بعد دیپلم گرفتن میخان برن دانشگاهای مادر (مثل شریف و علم و صنعت) چجوری میشه؟؟؟
دوست عزیز پیشاپیش مرسی ازین که به این دو سوال به قول دبیر ریاضی دقیق جواب میدی !
(چون میخام کتاب بخرم برنامه ریزی کنم به جواب این سوالات بستگی داره)
سلام من امسال چند تا درس نهایی پیش دانشگاهی رو نتونستم امتحان بدم و میخوام دی ماه امتحان بدم ، از اون طرف هم میخوام تو امتحانای دی ماه سال سوم واسه ترمیم معدل شرکت ! ایا میتونم هر دوپایه رو امتحان بدم. ؟ لطفا جواب بدید
با سلام . من چند درس نهایی پیش دانشگاهی رو امتحان ندادم ! و میخواستم. دی ماه امتحان بدم ، میخوام دی ماه تو امتحانات ترمیم معدل واسه سوم هم شرکت کنم ، ایا میتونم دی ماه هر دو پایه رو امتحان بدم؟؟
جابر
25 مرداد 1395 07:22
سلام نابغه جان.
من سال ۸۸ دیپلم انسانی گرفتم.
ولی الان میخام سال ۹۶ کنکور تجربی شرکت کنم.
آیا امکانش هست. من چیکار باید بکنم.
ممنون از لطفت . لطفا کمکم کن. باتشکر
فاطمه
17 مرداد 1395 18:36
سلام.. من دینی ام 18.75 شد..
یعنی دوباره امتحان بدم؟؟
واقعا میخواهی چیا ثابت کنی ؟ یعنی پایین تر نداشتی .اصا حالم رو بد کردی 1
فرشاد
17 مرداد 1395 17:25
سلام،سال 89 دیپلم گرفتم و بنا به مشکلاتی معدل کتبی دیپلمم 14/62 شد الان قصد شرکت در کنکور 96 دارم خواهشمندم مرا راهنمایی نمایید که جهت ترمیم معدل به کجا بایستی مراجعه و ثبت نام کنم؟ لطفا مرا راهنمایی کنید تا به آرزوم برسم چون دیگه نمیخوام زمین بخورم. و آیا با همین معدل هم میشه رتبه 4 هزار منطقه 2 رو آورد؟ و برای کنکور 96تاثیر معدل قطعیه یا مثبت؟
پیشاپیش تشکر. آهنین باد اراده تان
آلما
7 مرداد 1395 11:30
سلام یعنی اگه شهریور 95 امتحان ندیم تو دی ماه 95 میتونیم؟؟؟؟برنامش چطوری میشه من که دی ماه پیشم با امتحانای دی ماهم قاطی نمیشه؟؟؟
محنا
6 مرداد 1395 19:58
سلام من دیپلم ریاضی دارم وتمام نمراتم در حد 10 و11 هستن ومیخوام در کنکور 96 رشته تجربی واینکه هدفم فقط پزشکیه شرکت کنم به نظرتون در ترمیم معدل شهریور شرکت کنم یا نه لطفن جواب بدین پای مرگو زندگی در میوووووونه ممنون
اگه هدفت قبول شدن تویه پزشکی باشه طبق گفته ی همه ی مشاورها و البته نظر خوده من باید هر درسی رو که زیر 18.50 شدی امتحان بدی در غیر اینصورت قبول شدن تو رشته های برتر واقعا برات سخت میشه مگر اینکه خودت دانش اموز وقعا عالی باشی
Aria
5 مرداد 1395 10:11
سلام.تاریخ امتحانات کی اعلام میشه؟
عرفان
29 تیر 1395 14:56
سلام من میخوام 96 کنکور بدم میشه خرداد 96 ترمیم معدل کنم؟
با امتحانای سال چهارمت تناقض داره ولی اگه بک ساله که پشت کنکور موندی میشه
شیما
27 تیر 1395 10:01
چرا یکی جواب منو نمیده!!؟؟
شیما
23 تیر 1395 15:59
سلام….وقتتون بخیر..
من سال 96 کنکور دارم..
میخواستم امتحانات نهایی سال سومم رو ترمیم کنم…ولی بخاطر زمان کم تا شهریور آیا میشه چند تا از امتحانات رو شهریور داد و بقیه رو دی ماه ؟؟
خواهش میکنم جواب بدین….مرررسی
سلام. نمیشه نصفشونو شهریور امتحان داد نصفشو دی… یا همشون باید دی باشه یا همشون شهریور
شیما
23 تیر 1395 15:52
سلام وقتتون بخیر …خدا قوت
من سال 96 میخوام کنکور بدم،
من میخواستم بدونم برای امتحانات نهایی سال سوم،آیا میشه 5 تا درس رو شهریور داد و 5 تا
دیگه رو دی ماه ؟؟
لطفا جواب بدید مرسی…5
سلام/شمافقط می توانیدیک بارشرکت کنید(یعنی فقط می توانیددریک نوبت شهریوریادی یاخردادشرکت کنید)وبه دلخواه می توانیدایک کتاب یاهمشو دران نوبت ،امتحان دهید.
صدف
13 تیر 1395 16:22
سلام من امتحان نهاییم رو خیلی خوب ندادم حلا برای ترمیمش کی باید ثبت نام کنم لطفا جواب سوالم رو بدین؟
سلام شما میتونید قبل از برگزاری امتحانات نهایی (خرداد – شهریور – دی ماه) به مدارس بزرگسالان مراجعه کنید و ثبت نام کنید / بابت هر درس هم یه هزینه از شما میگیرند بعضی جاها 10 تومن میگیرند بعضی جاها 30 تومن برای هر درس/ موفق باشید
کتایون
12 تیر 1395 19:26
سلام، من امسال امتحان نهایی دادم، سال بعد هم کنکور دارم،. نتایج امتحانم واقعا بد هستن، میخواستم زمان برگزاری آزمون های ترمیم معدل رو بدونم، ممنون میشم جواب بدید،
سلام / بله این طرح در حال اجراست و برای کنکور 96 میشه شما میتونید به آموزش پرورش شهرتون یا مدارس بزرگسالان مراجعه کنید و ثبت نام کنید
علی
17 خرداد 1395 05:39
اقایی که میگی خودتو جر دادی معدلت خوب شده فکر کردی ما خودمونو جر ندادیم؟ولی وقتی شرایط ناعادلانس و حق امثال من به خاطر پول و پارتی نداشتن خورده میشه و وقتی برگه ها براساس شانس صحیح میشه ینی اگه شانس داشته باشی مصحح خوب میافته بهت اگه نداشته باشی مصحح بد میافته بهت یا وقتی من که منطقه محرومم و برای بعضی درسام معلم ندارم با شمایی که بهترین معلم هارو دارید به یک شکل امتحان میدیم خب معلومه وضعیت چطوری میشه
بهترین کار هم اینه که تاثیر نهایی صفر بشه
مهرداد
17 فروردین 1395 13:44
نوشته اگه نمرتون باعص قبولیتون شده نمره جدید جایگزین ان نمیشود. یعنی فقط برای اونایی هست که افتادن؟
نه بعده ترمیم معدل هر نمره ای رو که بخوایم سازمان سنجش لحاظ میکنه واس اون درس..ولی کارنامه تغییری نمیکنه
مثلا خرداد زیست شدین18 اگه ترمیم معدل 17 بشین هرکدومو که بخواین لحاظ میکنن
از کجا معلوم خودتو جر ندادی واسه تقلب کردن سر جلسه که معدلت شده 19.40
یکم واقع بین باش خودتو بزار جای اونی که معدلش کمه مشکل داشته نتونسته بخونه بعضیا یه درصد هم شعور فک کردن ندارن / خود تو معدلت کم بود الان از خدات بود که برش دارن … یکم فکر کن بعد نظر بزار
راستشوبخوای ایناهمه بهونست میخوان راه ورودنخبگان کشورروبه دانشگاه های خوب کشورروببندندپیشنهادمن به بچه هااینه که هم کنکورروخوب بخونن وهم امتحانات نهایی سوم وچهارم دبیرستان وراه بهونه روبر ایناببندند
سلام من معدل کلم شده14 میخااام برم فرهنگیان معدل15 میخاد با این روش میشه برممم
hjafar514
سلام من معدل کلم شده14 میخااام برم فرهنگیان معدل15 میخاد با این روش میشه برممم
سلام منم میخوام بدونم معدل تغییرمیکنه یافقگ نمره امتحانت نهایی
کارنامه ای که صادر می شود بدون معدل است. برا استخدام هم تاثیری ندارد.
سلام ببخشید ترمیم معدل فقط برای کنکور هست یا برای استخدامی هم تاثیر داره
لطفان جواب بدین
توی ایین نامش نوشته فقط در بخشی که دیپلم گرفتی میتونی امتحان بدی!!!!!!!!!!!!
الان متلا من شهر x دیپلم گرفتم الان که شهره y هستم چطور برم x امتحان بدم…..
مغز خر خوردییییین!!!!!!
ب نظرمن ک کار خیییلی خوبی کردن…اونایی که نتونستن بخونن یه فرصت دیگه دارن بازم بخونن…
من امسال سومیم بنا به دلاللی امسال درسم ضعیف شد و خوب مشکلاتم زیاد بودن امیدم به امتحان نهایی بود اونم افتضاح خراب کردم حالا مجبورم شهریور باز امتحان بدم . شمایی که خودتو جردادی معدل بالا اوردی هزارتای تو با معدل خیلی بالاتر کنکورشون خراب کردن بس زیاد به خودت نناز. خود خواه نباش
چرا الان انقد ناراحتی ؟؟
عصبانی و ناراحت نباش.
سلام خسته نباشین
این طرح فقط برای بچهای کنکوری ۹۶ هست یانه برای کنکوری های ۹۷ هم هست؟؟
ممنون میشم پاسخ بدین.
سلام…وقتتون بخیر..
میخواستم بپرسم برای ترمیم معدل ایا تومدارس خاصی بایدامتحان داد؟؟
سلام من امتحانات کتبی نهایی پیش دانسگاهیمو خراب کردم ینی خییییییییلی داغون شد. واسه اینم ترمیم معدل یا ی چی تو این مایه ها هست؟میشه ی کاری کرد ک معدلم بالا بره؟
سلام. به پاسختون زود نیاز دارم.
من ترمیم معدل رو توی شهریور شرکت کردم. ولی دیگ پی گرفتن جوابش نشدم.
الان برای ثبت نام کنکور اون نمرات اتوماتیک تو سنجش وارد میشه؟؟ نمره کتبی رو چند باید بزنم؟ ایا برای پیگیری باید کاری کنم
لطفا سریع تر پاسخ بدین ممممنوووننن
سلام. به پاسختون زود نیاز دارم.
من ترمیم معدل رو توی شهریور شرکت کردم. ولی دیگ پی گرفتن جوابش نشدم.
الان برای ثبت نام کنکور اون نمرات اتوماتیک تو سنجش وارد میشه؟؟ نمره کتبی رو چند باید بزنم؟ ایا برای پیگیری باید کاری کنم
لطفا سریع تر پاسخ بدین ممممنوووننن
سلام .. لطفا اگه کسی میدونه هزینه هر درس برای ترمیم معدل چقدره ؟ بگه
بیست تومن
سلام.سوال منم مثل آقا رضاست .آیا الان که دی ماهم تموم شد میشه خرداد96 معدل کتبی سال سومم رو ترمیم کنم .در ضمن من سال چهارمم .و میشه همراه امتحانات سال چهارم پارسالو ترمیم کنم با تشکر
الان هنوز برأی ثبت نام وقت هست؟
سلام خاهشا جواب بدین میشه خرداد96ترمیم معدل کردوتو96هم کنکورداد ممنون
میتونم خرداد96معدلمو ترمیم کنم ودر96کنکوربدم
سلام ببخشید ثبت نام تا کی مهلت داره؟برنامه رو از کجا باید تهیه کرد؟
سلام خواهشا جوابموبدین.اگه توامتحانات ترمیم معدل دردیماه شرکت کنیم نمره های جدیدمون تابهمن ماه که سبت نام کنکور خستش میاد یامیره براسال 97
سلام من دیپلم سال 82 هستم و لیسانس گرفتم .دوباره میخوام کنکور سراسری شرکت کنم ایا میتونم ترمیم معدل کنم ؟
سلام.
تاثیر معدل واسه دیپلمه های 84 به بعده و شما نه میتونین و نه لازم دارین که ترمیم معدل شرکت کنین
باعرض سلام وخسته نباشید.من میخوام منکور96شرکت کنم وپشت کنکوری هستم میخواستم ببینم که اخرین وقت برای ترمیم معدلم دی ماه امسال هست یاخرداد96 هست واگر خرداداست .چون سوابقم ثبت شده چجور دوباره تصحیح میشود .
سلام من میخوام ترمیم معدل شرکت کنم برای نیروهوایی
اونایی که معدل کتبی بیشتری دارن سهم بیشتری در قبولی هم دارن
حالا اگه شرکت کنم ترمیم معدل روی نمرات کتبیم تاثیر داره؟
یعنی کارنامه جدیدی میگیرم؟
سلام مشکل من هم همینه نمیدونم چکارکنم
اما من برای نیرو دریای
منم این مشکلو دارم ترو خدا جواب بدین
سلام خسته نباشید من واسه کنکور96 ترمیم شیمی شهریورو شرکت کردم 20 شدم نمرش چه جوری ابلاغ میشه به سایت سازمان سنجش؟؟تورو خدا بگید چه جوری باید نمره هامو واسه کنکور تایید کنم؟؟اگه امکانش هست به جیمیلم پیام بدین خواهشا
اقا منم دقیقا همین مشکل رو دارم نمیدونم نمرات جدیدم ازسال شده یا نه دوستانی که کامنت من رو میبینند اگه از کسانی هستند که ترمیم کردند لطفا سوابقشونو توی سایت dipcode.medu.ir چک کنن ببینن نمرات جدیدشونه یا خیر. چون مال من همون قبلیاس
سلام لطفا جواب بدید کی میتونم ثبت نام کنم واسه ترمیم معدل؟
حالا اگه تو همین امتحانات ترمیم معدل یکی تغلب (یاداشت) کنه و تغلبشو بگیرن چی میشه؟???????????????
اون سوال سخترو من می پرسم ! این طرح برای دیپلمه های 84 به بعد آیا موقتیه یا دایمی مثلا میشه 2 یا سه سال دیگه ترمیم معدل کرد یا نه ؟ و دیگه این که اگه 97 98 کنکور رو بردارن تکلیف کسایی که 84 به بعد دیپلم گرفتن میخان برن دانشگاهای مادر (مثل شریف و علم و صنعت) چجوری میشه؟؟؟
دوست عزیز پیشاپیش مرسی ازین که به این دو سوال به قول دبیر ریاضی دقیق جواب میدی !
(چون میخام کتاب بخرم برنامه ریزی کنم به جواب این سوالات بستگی داره)
سلام من امسال چند تا درس نهایی پیش دانشگاهی رو نتونستم امتحان بدم و میخوام دی ماه امتحان بدم ، از اون طرف هم میخوام تو امتحانای دی ماه سال سوم واسه ترمیم معدل شرکت ! ایا میتونم هر دوپایه رو امتحان بدم. ؟ لطفا جواب بدید
سلام عزیزم ن نمیده منم شرایط شما رو داشتم شرکت کردم حالا میان نمیده هزینه دادم پس نمیدن
با سلام . من چند درس نهایی پیش دانشگاهی رو امتحان ندادم ! و میخواستم. دی ماه امتحان بدم ، میخوام دی ماه تو امتحانات ترمیم معدل واسه سوم هم شرکت کنم ، ایا میتونم دی ماه هر دو پایه رو امتحان بدم؟؟
سلام نابغه جان.
من سال ۸۸ دیپلم انسانی گرفتم.
ولی الان میخام سال ۹۶ کنکور تجربی شرکت کنم.
آیا امکانش هست. من چیکار باید بکنم.
ممنون از لطفت . لطفا کمکم کن. باتشکر
سلام.. من دینی ام 18.75 شد..
یعنی دوباره امتحان بدم؟؟
بهتره 17 به پایین ها رو بدی
سلام…من دینی ام 18.75 شده… یعنی دوباره امتحان بدم؟؟؟
خانومی تقریبا پونزده درصد سهمیه میدن بنت کنکور
واقعا میخواهی چیا ثابت کنی ؟ یعنی پایین تر نداشتی .اصا حالم رو بد کردی
واقعا میخواهی چیا ثابت کنی ؟ یعنی پایین تر نداشتی .اصا حالم رو بد کردی 1
سلام،سال 89 دیپلم گرفتم و بنا به مشکلاتی معدل کتبی دیپلمم 14/62 شد الان قصد شرکت در کنکور 96 دارم خواهشمندم مرا راهنمایی نمایید که جهت ترمیم معدل به کجا بایستی مراجعه و ثبت نام کنم؟ لطفا مرا راهنمایی کنید تا به آرزوم برسم چون دیگه نمیخوام زمین بخورم. و آیا با همین معدل هم میشه رتبه 4 هزار منطقه 2 رو آورد؟ و برای کنکور 96تاثیر معدل قطعیه یا مثبت؟
پیشاپیش تشکر. آهنین باد اراده تان
سلام یعنی اگه شهریور 95 امتحان ندیم تو دی ماه 95 میتونیم؟؟؟؟برنامش چطوری میشه من که دی ماه پیشم با امتحانای دی ماهم قاطی نمیشه؟؟؟
سلام من دیپلم ریاضی دارم وتمام نمراتم در حد 10 و11 هستن ومیخوام در کنکور 96 رشته تجربی واینکه هدفم فقط پزشکیه شرکت کنم به نظرتون در ترمیم معدل شهریور شرکت کنم یا نه لطفن جواب بدین پای مرگو زندگی در میوووووونه ممنون
اگه هدفت قبول شدن تویه پزشکی باشه طبق گفته ی همه ی مشاورها و البته نظر خوده من باید هر درسی رو که زیر 18.50 شدی امتحان بدی در غیر اینصورت قبول شدن تو رشته های برتر واقعا برات سخت میشه مگر اینکه خودت دانش اموز وقعا عالی باشی
سلام.تاریخ امتحانات کی اعلام میشه؟
سلام من میخوام 96 کنکور بدم میشه خرداد 96 ترمیم معدل کنم؟
با امتحانای سال چهارمت تناقض داره ولی اگه بک ساله که پشت کنکور موندی میشه
چرا یکی جواب منو نمیده!!؟؟
سلام….وقتتون بخیر..
من سال 96 کنکور دارم..
میخواستم امتحانات نهایی سال سومم رو ترمیم کنم…ولی بخاطر زمان کم تا شهریور آیا میشه چند تا از امتحانات رو شهریور داد و بقیه رو دی ماه ؟؟
خواهش میکنم جواب بدین….مرررسی
سلام. نمیشه نصفشونو شهریور امتحان داد نصفشو دی… یا همشون باید دی باشه یا همشون شهریور
سلام وقتتون بخیر …خدا قوت
من سال 96 میخوام کنکور بدم،
من میخواستم بدونم برای امتحانات نهایی سال سوم،آیا میشه 5 تا درس رو شهریور داد و 5 تا
دیگه رو دی ماه ؟؟
لطفا جواب بدید مرسی…5
خانم کلا 10 درسه .همشو رو دوباره؟؟
سلام/شمافقط می توانیدیک بارشرکت کنید(یعنی فقط می توانیددریک نوبت شهریوریادی یاخردادشرکت کنید)وبه دلخواه می توانیدایک کتاب یاهمشو دران نوبت ،امتحان دهید.
سلام من امتحان نهاییم رو خیلی خوب ندادم حلا برای ترمیمش کی باید ثبت نام کنم لطفا جواب سوالم رو بدین؟
سلام شما میتونید قبل از برگزاری امتحانات نهایی (خرداد – شهریور – دی ماه) به مدارس بزرگسالان مراجعه کنید و ثبت نام کنید / بابت هر درس هم یه هزینه از شما میگیرند بعضی جاها 10 تومن میگیرند بعضی جاها 30 تومن برای هر درس/ موفق باشید
سلام، من امسال امتحان نهایی دادم، سال بعد هم کنکور دارم،. نتایج امتحانم واقعا بد هستن، میخواستم زمان برگزاری آزمون های ترمیم معدل رو بدونم، ممنون میشم جواب بدید،
زمان برگزاری امتحانات خرداد شهریور و دی هستش الان که خرداد گذشته ولی شهریور یا دی ماه به مدارس بزرگسالان شهرتون مراجعه کنید و ثبت نام کنید / موفق باشی
برا کنکور 96 میشه ؟
بله میشه
این طرح برای کنکور 96 هم هست؟؟؟؟؟؟
خواهشا پاسخ بدین 🙁
سلام / بله این طرح در حال اجراست و برای کنکور 96 میشه شما میتونید به آموزش پرورش شهرتون یا مدارس بزرگسالان مراجعه کنید و ثبت نام کنید
اقایی که میگی خودتو جر دادی معدلت خوب شده فکر کردی ما خودمونو جر ندادیم؟ولی وقتی شرایط ناعادلانس و حق امثال من به خاطر پول و پارتی نداشتن خورده میشه و وقتی برگه ها براساس شانس صحیح میشه ینی اگه شانس داشته باشی مصحح خوب میافته بهت اگه نداشته باشی مصحح بد میافته بهت یا وقتی من که منطقه محرومم و برای بعضی درسام معلم ندارم با شمایی که بهترین معلم هارو دارید به یک شکل امتحان میدیم خب معلومه وضعیت چطوری میشه
بهترین کار هم اینه که تاثیر نهایی صفر بشه
نوشته اگه نمرتون باعص قبولیتون شده نمره جدید جایگزین ان نمیشود. یعنی فقط برای اونایی هست که افتادن؟
اگه اینجوری باشه خو فایده نداره!! من زیستم 18 شده بودم میخوام دوباره امتحان بدم
نه همه میتونن امتحان بدن فقط نمره جدیدد چایگزین میشه و قابل بازگشت نیست حتی اگه بد تر از نمره پارسالتون بشه
نه بعده ترمیم معدل هر نمره ای رو که بخوایم سازمان سنجش لحاظ میکنه واس اون درس..ولی کارنامه تغییری نمیکنه
مثلا خرداد زیست شدین18 اگه ترمیم معدل 17 بشین هرکدومو که بخواین لحاظ میکنن
نه شما هر درسی که بخواهید میتونید ثبت نام کنید حتی اگه درسی هم 19/5 شدی بازم میتونی/
لا یکبر بیشتر نمیشه امتحان داد
از همین خرداد میشه امتحان داد
بله میشه /هم خرداد هم شهریور هم دی
هر درسی را فقط یکبار بیشتر نمیتونیم امتحان بدیم یا کلا فقط یکبار بیشتر نمیشه امتحان داد
هر درس یک بار فرصت جبران داره
فقط می توانیددریک نوبت امتحانی شرکت کنیدودران نوبت می تونیدهرچندکتابوکه میخواهیدامتحان دهید.یعنی اگه شماالان واسه عربی ترمیم کنید دیگه نمی تونیدشرکت کنیددرنوبت های دیگه یااگرهر۱۰کتابوامتحان دهیدبازنمی تونیددرنوبت بعدامتحان دهید.
یعنی هنوز معدل تاثیرش قطعیت?
ایشالله که قطعین من که خودمو جر دادم واس نهایی اوردم 19.40 چه گناهی کردم که نباید تاثیر داشته باشه
از کجا معلوم خودتو جر ندادی واسه تقلب کردن سر جلسه که معدلت شده 19.40
یکم واقع بین باش خودتو بزار جای اونی که معدلش کمه مشکل داشته نتونسته بخونه بعضیا یه درصد هم شعور فک کردن ندارن / خود تو معدلت کم بود الان از خدات بود که برش دارن … یکم فکر کن بعد نظر بزار
خب همه که مشکل نداشتن
راستشوبخوای ایناهمه بهونست میخوان راه ورودنخبگان کشورروبه دانشگاه های خوب کشورروببندندپیشنهادمن به بچه هااینه که هم کنکورروخوب بخونن وهم امتحانات نهایی سوم وچهارم دبیرستان وراه بهونه روبر ایناببندند