- ۱۷ مهر ۱۴۰۰
- بدون نظر
- 892 بار
- اخبار دانش آموزی, اخبار دانشجویی

رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت گفت تزریق دو دوز واکسن و در غیر این صورت هفتهای دو بار تست شرط حضور دانشجویان و دانشآموزان در مدارس و دانشگاههاست.
به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دکتر گویا گفت: سیاست وزارت بهداشت در واکسیناسیون، سیاست تشویق است و سیاست تنبیه جایی کاربرد دارد که خطر عموم مردم را تهدید کند و عمده تلاش ما این است که مردم را به تزریق واکسن تشویق کنیم.
او افزود: حضور دانشآموزان و دانشجویان در کلاسهای درس منوط به تزریق واکسن است؛ مگر این که فرد در هفته یک یا دو بار تست بدهد.
به گفته گویا واکسیناسیون دانشآموزان پیش از این آغاز شده بود و صبح پنجشنبه واکسیناسیون دانشآموزان با سرعت بیشتری انجام خواهد شد تا هر چه زودتر دانشآموزان به کلاسهای درس بازگردند.»
مشاوره با رتبه های برتر از پایه دهم تا دوازدهم
- برنامهریزی کاملاً اختصاصی و منطبق بر شرایط شما
- پشتیبانی و پیگیری ۲۴ ساعته توسط رتبه های تک رقمی
- معرفی بهترین منابع و آموزش تکنیک های تست زنی
- رفع اشکال سریع و اختصاصی دروس


ارسال دیدگاه