- ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
- بدون نظر
- 1,244 بار
- اخبار دانشجویی, اخبار دکتری, اخبار کارشناسی ارشد
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شفاف سازی شهریه دانشجویان علوم پزشکی ، میزان افزایش شهریه ورودی هر سال را اعلام کرد.
مجتبی علوی فاضل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شفاف سازی شهریه دانشجویان علوم پزشکی گفت: شهریه دانشجویان علوم پزشکی توسط هیات امنای مرکزی دانشگاه، براساس همان سیاست های قبلی که حداقل افزایش شهریه برای تداوم ارائه خدمات مد نظر بود، شفاف شد.
وی ادامه داد: برای دانشجویان علوم پزشکی ورودی های سال ۹۵ و قبل از آن، شهریه پایه بدون افزایش بوده و شهریه متغییر فقط ۱۰ درصد افزایش داشته باشد.
سخنگوی دانشگاه آزاد افزود: برای دانشجویان علوم پزشکی ورودی جدید سال ۹۶، شهریه پایه و متغییر در شهرستان ها ۱۰ درصد و در تهران ۱۲ درصد افزایش خواهد داشت.
وی ادامه داد: در مورد پردیس های خودگردان نیز همین افزایش ها در نظر گرفته شده است.
علوی فاضل گفت: شهریه دانشجویان پزشکی سال ۹۵ و قبل از آن در پردیس های خودگردان ۱۰ درصد افزایش خواهند داشت. شهریه دانشجویان ورودی جدید سال ۹۶ در پردیس های خودگردان در شهرستان ها ۱۰ درصد و در تهران ۱۲ درصد افزایش داده می شود.
مشاوره با رتبه های برتر کنکور دکتری
- برنامهریزی کاملاً اختصاصی و منطبق بر شرایط شما
- پشتیبانی و پیگیری ۲۴ ساعته توسط رتبه های تک رقمی
- معرفی بهترین منابع و آموزش تکنیک های تست زنی


ارسال دیدگاه