- ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
- بدون نظر
- 1,385 بار
- اخبار دانشجویی, اخبار دکتری, اخبار کارشناسی ارشد
رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: متاسفانه یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه چهارشنبه هفته گذشته اقدام به خودکشی کرد.
عبدالمجید مصلح درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: این دانشجو خود را از ساختمان خوابگاه به زمین انداخته است که درحال حاضر دچار شکستگی شدید از ناحیه ستون فقرات شده است.
وی افزود: این دانشجو ورودی سال ۹۵ بوده و در مقطع کارشناسی رشته اقتصاد تحصیل می کرده است.
رئیس دانشگاه خلیج فارس تاکید کرد: علت خودکشی این دانشجو مسائل شخصی بوده است.
مصلح خاطرنشان کرد: دانشگاه پیگیر موضوع درمان این دانشجو است.
مشاوره با رتبه های برتر کنکور دکتری
- برنامهریزی کاملاً اختصاصی و منطبق بر شرایط شما
- پشتیبانی و پیگیری ۲۴ ساعته توسط رتبه های تک رقمی
- معرفی بهترین منابع و آموزش تکنیک های تست زنی


ارسال دیدگاه