دختر دانشآموز سال سوم دبیرستان امروز در آخرین روز امتحانات نهایی در سرویس بهداشتی مدرسه اقدام به حلق آویز کردن خود کرد و دستنوشتهای نیز از وی به جا مانده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشآموز دختر دبیرستانی امروز در آخرین روز از امتحانات نهایی و پس از امتحان دادن و انداختن عکس یادگاری با معلم و همکلاسیهایش در سرویس بهداشتی مدرسه خود را حلق آویز کرد.
این دانشآموز دختر پس از رفتن به سرویس بهداشتی مدرسه طناب دار را آماده کرده و اقدام به خودکشی میکند اما به دلیل آن که در ورودی سرویس بهداشتی از داخل قفل کرده بود نجات او توسط عوامل مدرسه به طول انجامید و متأسفانه جان خود را از دست داد.
از این دانشآموز دست نوشتهای به جای مانده است که این دست نوشته در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته است. وی در این یادداشت خود علت خودکشی را مسائل فلسفی و ناامیدی از زندگی اعلام کرده است و آنگونه که از شواهد پیداست اقدام به مطالعه کتابهای خاصی میکرده است.
در همین رابطه حجهالاسلام علیرضا سلیمی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: موضوع خودکشی این دانشآموز به طور قطع در مجلس بررسی خواهد شد چرا که آمار خودکشی دانشآموزان به بیش از 10 مورد در سال تحصیلی جاری رسیده است و مسئولان آموزش و پرورش باید در این رابطه پاسخگو باشند.
مسئولان آموزش و پرورش ضمن هشدار به خانوادهها اعلام کردند: بسیاری از خودکشیها ریشه در عوامل بیرون از مدرسه از جمله اختلافات خانوادگی و مشکلات شخصی دانشآموزان با پدر و مادر دارد. از سوی دیگر به خانوادهها هشدار میدهیم که مراقب باشند که فرزندانشان چه کتابهایی را مطالعه یا چه فیلمهایی را مشاهده میکنند چرا که در بسیاری از فیلمها نحوه خودکشی به طور کامل آموزش داده میشود.
- برنامهریزی کاملاً اختصاصی و منطبق بر شرایط شما
- پشتیبانی و پیگیری ۲۴ ساعته توسط رتبه های تک رقمی
- معرفی بهترین منابع و آموزش تکنیک های تست زنی
- رفع اشکال سریع و اختصاصی دروس
دکتر دانیال حبیبیان
رتبه 9 منطقه 3 تجربی 1397
مشاوره کنکور تجربی با دکتر دانیال حبیبیان ، فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران : 8 جلسه مشاوره تلفنی در ماه + برنامه روزانه حجمی ساعتی متناسب با شرایط دانش آموز + ارتباط مستمر در فضای مجازی+ چک گزارش کار روزانه و توضیح نکات مربوط به گزارش کار + تجزیه و تحلیل کارنامه آزمون های آزمایشی +آزمون های تک درس + ارسال پادکستهای مشاوره ای+ تماس با والدین
کوثر عمادی
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
مشاوره کنکور تجربی با کوثر عمادی : بسته ماهانه شامل 4 تماس تلفنی + بازخورد و پیگیری شبانه + برنامه ریزی هفتگی + پرسش و پاسخ آنلاین (مشاوره ای)
امیرعلی زارعی
مهندسی مکانیک صنعتی شریف
مشاوره کنکور ریاضی با امیرعلی زارعی ، رتبه 193 منطقه 1 ریاضی 1404 : سه جلسه مشاوره تلفنی در ماه + برنامه هفتگی (4 هفته) + پیگیری گزارش کار (روزانه ، مجازی) + رفع اشکال و پرسش و پاسخ (مجازی) + آزمون هفتگی و تحلیل آزمون
رها عزتی
مهندسی عمران صنعتی شریف
مشاوره کنکور ریاضی با رها عزتی ، رتبه 180 منطقه 2 ریاضی 1404 و دارنده مدال طلای المپیاد : تماسهای تلفنی در ماه، برنامه ریزی هفتگی متناسب دانش آموز+ تحلیل آزمون و ارائه نکات و شیوه های تست زنی هر درس، ارتقا تراز، ارسال منابع و ویدیوهای درسی، گزارش کار شبانه و پرسش و پاسخ سوالات درسی در بستر تلگرام (گروه تلگرامی با عضویت حداقل یکی از والدین)
محمد امین نورانی
رتبه 107 منطقه 2 تجربی 1402
مشاوره کنکور تجربی با محمد امین نورانی : دریافت 4 برنامه شخصی سازی شده در ماه+ 4 تماس در ماه + ارتباط 24 ساعته با مشاور + آموزش تخصصی نحوه خواندن دروس و تست زنی و ازمون دادن و... در قالب پادکست های آموزشی + گرفتن گزارش کار روزانه + کوییز مبحثی از درس زیست شناسی + تحلیل کارنامه ازمون ها + رفع اشکال و پاسخ به سوالات درسی
محمدکاظم شجاعی
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مشاوره کنکور تجربی با محمدکاظم شجاعی ، رتبه 39 منطقه 2 تجربی 1400 : ماهانه شش جلسه مشاوره تلفنی + برنامه ریزی هفتگی + پیگیری مجازی برنامه + پرسش و پاسخ کامل (یک ماهه)
رضا صادقی
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مشاوره کنکور تجربی با رضا صادقی ، رتبه 15 منطقه 2 تجربی 1401 : ماهانه چهاربار تماس در ماه + برنامه ریزی شخصی سازی شده هفتگی + پیگیری دقیق + ارائه نکات مشاوره ای و معرفی منابع + دریافت و تحلیل گزارش کار شبانه + ارائه جزوه نکات طلایی زیست شناسی + ارتباط مجازی و رفع اشکال
زهرا یحیی آبادی
رتبه 55 منطقه 2 انسانی
مشاوره کنکور انسانی با زهرا یحیی آبادی ، دانشجوی رشته دبیری ادبیات فرهنگیان : 6 تماس در هر ماه برای پاسخ به سوالات + برنامه ریزی شخصی سازی شده هفتگی + معرفی بهترین منابع کمک اموزشی + ارسال تست و گرفتن آزمون انلاین + توضیح نحوه مطالعه دروس عمومی و اختصاصی/تستی و تشریحی + ارتباط مداوم در فضای مجازی و پاسخگویی به سوالات دانش اموز در هر زمان از روز + چک کردن گزارش کار و ساعت مطالعه و ساعت خواب و بیداری + چک کردن کارنامه آزمون
فاطمه کبری زاده
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران
مشاوره کنکور تجربی با فاطمه کبری زاده : تماسهای تلفنی به صورت هفتگی + چک کردن گزارش کار دانش آموز به صورت روزانه + برنامه ریزی طبق آزمون آزمایشی اختصاصی برای دانش آموز + پرسش و پاسخ مجازی
نگار داودآبادی
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مشاوره کنکور تجربی با نگار داودآبادی : چهار تماس تلفنی 45 دقیقه ای در ماه + گزارش شبانه دقیق و برنامه ریزی طبق عملکرد + تحلیل دقیق آزمون های آزمایشی + برنامه ریزی هفتگی ( ویژه و تمام عیار، مناسب دانش آموزی که می خواد رتبه برتر شود و مسیرش کاملاً تحت کنترل باشد)
رضا فلاح
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
مشاوره کنکور تجربی با رضا فلاح : 8 تماس 30 دقیقه ای در ماه (هفته ای دو تماس) + برنامه ریزی اختصاصی (با دریافت اطلاعات میزان مطالعه و منابع و تعداد تست از دانش آموز) + بررسی گزارش کار ارسالیِ دانش آموز به صورت شبانه + پاسخگویی به سوالات مشاوره ای به صورت شبانه + ارائه روش مطالعه 4 درس تخصصی (در گوگل میت یا تماس تلفنی)
معصومه حسین زاده
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مشاوره کنکور تجربی با معصومه حسین زاده ، رتبه 95 منطقه 1 تجربی 1403 : تماسهای هفتگی و برنامه ریزی شخصی هفتگی چک کردن گزارش کار شبانه و ارایه بازخورد و پاسخ به سوالات علمی در هفته و تحلیل کارنامه آزمون ها و ارایه راه حل برای جبران و بهبود
زهرا ابراهیمی
رتبه 6 ارشد کارگردانی هنر تربیت مدرس
مشاوره کنکور هنر به صورت تک تماس و ماهانه شامل : تماسهای تلفنی در زمانهای نیاز دانش آموز + چهار برنامه در ماه + پیگیری برنامه و گزارش کار در پایان هر روز
مبینا اینانلو
رتبه 62 منطقه 3 انسانی 1402
مشاوره کنکور انسانی با مبینا اینانلو ، دانشجوی رشته آموزش عربی فرهنگیان : برنامه ریزی هفتگی متناسب با فرد + ۴ تماس ماهانه + پاسخگویی به تمام سوالات در طول روز + چک روزانه گزارش کار + ارسال منابع آموزشی در برنامه ( فیلم و جزوه ) + حل مشکلات مطالعاتی و آموزش روش های مناسب + تکنیک ارتقا آزمون و تحلیل آزمون + آزمون هفتگی آنلاین
سئودا عشقی
رتبه 28 دکتری زبان و ادبیات انگلیسی 1404
مشاوره کنکور زبان با سئودا عشقی ، رتبه برتر کنکور ارشد و دکتری زبان و ادبیات انگلیسی : 3 تماس هفتگی تصویری + بررسی بیداری روزانه + تماس هفتگی با والدین + برنامه هفتگی + ارسال گزارش کار روزانه در تلگرام
اره منم فقط به خاطر خواهر کوچیکم زندم اگه اون نبود ثانیه ای نمی موندم تو این دنیا پست
من یه کنکوریم و واقعااز زندگیم ناامیدم یه دانش آموز فوق العاده بودم وهمه کلی رومحساب بازکرده بودم امانمیدونم چی شدکه امسال یهو همه چیو کنارگذاشتم حالم خیلی بده آرزدمیکنم ای کاش هرگز به دنیا نمیومدم هرثانیه که میگذره بیشترضجرمیکشم خودمن موندم چطوریه که تاحالا دووم آوردم؟؟؟؟!اگه واقعا بخاطرپدرومادرم نبودهمین حالا به زندگیم خاتمه میدادم!یه تصورمبهم ازآیندم دارم دیگه هیچ چی تودنیاخوشحالم نمیکنه من واقعا عاشق زندگیم بودم باکلی انگیزه وانرژی اما دنیا خیلی نامرده!!!من دارم نابودمیشم وشایدخداهم راضی به تباهی منه !!پس چرا خدا هیچ کمکی بهم نمیکنه!؟؟چراتوحساسترین مرحله زندگیم تنهام گذاشته؟؟؟!کسی چمیدونه شاید سال دیگه تو18امین سالگرد زندگینم توی روز تولدم که دقیقابعرازاعلام نتایج کنکوه فیلم غم انگیز خودکشی منم توهمین سایت پخش شه
دوستان خواهش میکنم انقد احمق نباشید. ما هم مثل شما نوجوون بودیم . بخدا دوره بچگی و بلوغ من یکی از سخت ترین شرایط بود با افتضاح ترین مشکلات خانوادگی و شکست ها و تحقیر و تنهایی و افسردگی شدید و خیلی چیزای دیگه. به دانشگاه امید داشتم، دانشگاهم که رفتم بد جور توی ذوقم زد و بیشتر نا امیدم کرد.
خواهش میکنم ، اصن التماستون میکنم قبل اینکه یه تصمیم “احمقانه” بگیرید به پدر و مادر و خواهر برادرتون و دوستاتون و اونایی که براشون مهمید و دوستتون دارن فکر کنید. اینا چیزایی بود که نزاشت من اون کارو کنم وگرنه به جرات میگم از خیلی هاتون بیشتر دلیل واسه تموم کردنش داشتم ولی الان خیلی خوشحالم که اینکارو نکردم.
برید پیش یه روانپزشک ، با یه دوست که بهش اعتماد دارید حرف بزنید ، شاید الان بگید بیخیال بابا ، ولی باور کنید تاثیر داره.
یه امتحان و دانشگاه ، بخدا قسم ذره ای ارزش نداره. من نه اونقد آدم مذهبیم نه آتئیست ، نه اگزستنسیالیست نه هر چیز دیگه.
تنها چیزی که میدونم و منو نجات داد این جمله بود “این نیز میگذرد” و گذشت …
دوستان خواهش میکنم انقد احمق نباشید. ما هم مثل شما نوجوون بودیم . بخدا دوره بچگی و بلوغ من یکی از سخت ترین شرایط بود با افتضاح ترین مشکلات خانوادگی و شکست ها و تحقیر و تنهایی و افسردگی شدید و خیلی چیزای دیگه. به دانشگاه امید داشتم، دانشگاهم که رفتم بد جور توی ذوقم زد و بیشتر نا امیدم کرد.
خواهش میکنم ، اصن التماستون میکنم قبل اینکه یه تصمیم “احمقانه” بگیرید به پدر و مادر و خواهر برادرتون و دوستاتون و اونایی که براشون مهمید و دوستتون دارن فکر کنید. اینا چیزایی بود که نزاشت من اون کارو کنم وگرنه به جرات میگم از خیلی هاتون بیشتر دلیل واسه تموم کردنش داشتم ولی الان خیلی خوشحالم که اینکارو نکردم.
برید پیش یه روانپزشک ، با یه دوست که بهش اعتماد دارید حرف بزنید ، شاید الان بگید بیخیال بابا ، ولی باور کنید تاثیر داره.
یه امتحان و دانشگاه ، بخدا قسم ذره ای ارزش نداره. من نه اونقد آدم مذهبیم نه آتئیست ، نه اگزستنسیالیست نه هر چیز دیگه.
تنها چیزی که میدونم و منو نجات داد این جمله بود “این نیز میگذرد” و گذشت …
بنظر من این خود کشی ها ریشه در طرز فکر ادم داره ،این که ما چطور زندگی کنیم وچه تصمیمی بگیریم من خودم بااینکه درسم خوب بود و تو کنکور رتبمم خوب شد ولی بخاطر یک اشتباه خیلی ساده احمقانه الان داخل یه دانشگاه بی خود تو یه رشته که اصلا بش علاقه ندارم دارم درس میخونم همون اول منم به خود کشی خیلی فکر میکردم چند باریم تا مرز خود کشی پیش رفتم ولی وقتی یکم بیشتر فکر کردم دیدیم وقتی خودم برای امدن یا نیومدن به دنیا انتخابی نداشتم پس حالا هم اجازه ندارم این زندگی رو از خودم یگیرم از الانم تصمیم گرفتم محکم به این طرز فکر منفی نه بگم تمام و تلاشم رو برای موفقیت انجام بدم
بعضیا مثل من با مدرک ارشد بیکار با این وضع اقتصاد و بیکاری بایدم خود کشی کنند. من اگه از گناهش نمی ترسیدم تا حالا صدبار این کارو کرده بودم
والله به دین به پیغمبر به عظمت شب های قدر قسم الان درست از خدا 200 تا 300 اگر هم بده هفتصد یا هشتصد سال عمر می خوام کلی کار نکرده دارم می شه کلی فیلم و کتاب و اثر تولید کرد وای 100سال که اصلا آدم به جایی نمی رسه خیلی خیلی کمه دوستان عزیز اگر عمر اضافه دارین خداییش از خدا بخوایید حواله من کنه قول قول می دم به بهترین نحو استفاده کنم …برم که دیر شد …
برو بمیر بابا
بی نمازی و لااُبالی گری یک عدّه ربطی به کتاب های دینی مدرسه نداری،اتفاقاً کتب دینی دبیرستان با توجّه به گستره ی آن ها از بهترین کتاب های درسی دبیرستان هستند چون هم اصول اعتقادات هم اخلاقیات و هم احکام و هم بحث اینکه دین از سیاست جدا نیست رو پوشش داده؛
مشکل بی نمازی و بی قیدی و خودکشی و دوست دختربازی و دوست پسر بازی خیلی ها اینه که نمیخوان به معنای واقعی کلمه در جهت آدمیّت حرکت کنند؛مشکلشون اینه به عرفان حقیقی دست پیدا نکرده اند و داخل جهل مرکب مونده اند؛
وگرنه شما شهدا رو ببینید،شهید مطهّری،شهید چمران،شهید شیرودی و ….چگونه تا آخر عمر تلاش کردند و در نهایت آسمانی شدند؛
آدم باید خودش بین خدایی شدن و شیطانی شدن انتخاب کنه این دنیا محلِ انتخاب هست؛
یکی جهادعلمی و شهادت را انتخاب می کند و در مسیرش حرکت می کند مثل شهید شهریاری و یکی هم خودکشی و درجازدن و جهنّم را؛
عارف شدن زورکی نیست،امّا هرکی عارف شد عاشقانه زندگی می کند و عاشقانه و مجاهدانه در راه شهادت سیر می کند؛
واااااا مگ میشه مگ دارییییییییییییم
خخخخ واسه امتحان خود کشی میکنید واااااای شما دیگه کی هستید
منم می خواستم خودکشی کنم بخاطره امتحانا ولی با قرص خونوادم فهمیدن حالا زندم دعا کنید بمیرم
یعنی چی؟؟؟؟؟
میدونی چند تا همسن تو هستن که ارزوشون بر گشتن به زندگی دوباره هست اونوقت تو ایییییینقدر راحت از مرگ حرف میزنی؟؟؟؟؟
منم ریاضیمو با یه نمره ی افتضاح پاس کردم خیلی ناراحتم
خدا نگذره از اونایی که باعث و بانی شرط معدل برای رشته هان
فکر کردن مردم نمی فهمن این خودکشیا از کجا اب میخوره
اینا خودکشی نیست قتله قتل بچه های بیچاره ی این ملت….
مثل همیشه به همه چیزربطش میدن،ب جزدلیل اصلیش…امتحانای امسال واقعاافتضاح سختبود،حالااین ب کنار،معلما هم هرچی عقده تودلشونه سر ما وامتحانامون خالی میکنن،درستم نوشته باشی ی غلط پیدامیکنن توش
دقیقا حرف دل منو زدی …..
من رفتم اموزش پرورش برای اعتراض نه تنها کاری واست نمیکنن بلکه اینقدر بد صحبت میکنن ادم از زندگی پشیمون میشه ….. فقط یه مسیولی اونجا بود که برای اولین بار حرف درستی زد
میگفت امتحانای امسال 3 برابر سختتر از سه سال اخیر بوده و درکتون میکنم
دیگه هیچکس حرفمونو قبول نکرد
همه میدونن منشا این اتفاق چی بوده ولی فقط میخوان ماست مالی کنن و به چیزای نامربوط ربطش بدن
خدا باغث و بانیشو لعنت کنه
خیلی جالبه ربطش دادن به خوندن کتاب و دیدن فیلم …… اصلا به هیچ عنوان غیر ممکنه به درس و مدرسه ربط داشته باشه مگه میشه مگه داریم ……. هر کسی هم خودکشی میکنه فقط و فقط ربطش میدن به خانواده و عشق دیگه به هیچی ربط نداره
مسئولان چی رو پاسخگو بودن که اینو پاسخگو باشن …..
امیدوارم اگه درس و مدرسه باعث شده خودکشی کنه مسئولان تقاص پس بده
علتش حتما این بوده دوست پسرش رهاش کرده شک نکنید این دخترای خل و دیونه
من میخواسم بهش منفی بدم اشتباهی دستم خورد به مثبت
درسته واقعا…….بچه ها بیخودی نگید به خاطر درس بوده….کسی که بخواد به خاطر سختی های به این کوچیکی زندگیشو تموم کنه همون بهتر که اصلا ادامه نده چون خیلی پستی بلندی داره به جای اینکه محکم وایسه و بگه زوده خسته شم،دست به خودکشی بزنه!!!!!//////////////////////////////////////////////////////////البته بالاخره مشکلات احساسی،خانوادگی،درسی احتمالا همه اش با هم باعث شده زندگی خودشو تموم کنه………………………………………………………………………………………………………………………………….برای کسی که میخواد خودکشی کنه اهنگه “با من باش” از یاس،عالیییییییییه….یه فاتحه
تو این اهنگ یاس رو ول نمیکنی/
اگه سوالارو قشنگ در سطح همه ی دانش آموزا در میووردن مطمئنم این اتفاق نمیوفتاد . . .
این دختر بیچاره ام از ترس خانوادش این کار و کرده
سطح تدریس مدرسه ها فرق داره
سطح سواد معلما تو هر مدرسه ای فرق داره
و شما هیچ کدوم ازینا رو نمیدیدین
سوالایی در اوردین ک حتی شاگردای ممتاز ازش گله داشتن چ برسه دانش آموزای سطح پایین
کاش همه چیو در نظر میگرفتین
.
فقط منتظرم نتیجه ی امتحانا بیاد
بنظر میاد تو هم تو این خودکشی نقش داریااااااا
موافقـــــــــــــقم باهات شدید
راست میگ دیگ ینی چی این اداها
چراباید سوالات کشوری باشه
معلماک ک مقل هم نبستن
والا منم خودکشی کردم
ولی نمردم
خخخخخخخخخخخخخخ
این دختر اصلا به خاطر درس خودکشی نکرده ..اتفاقا درسشم خوب بوده…………چرا وقتی نمیدونیم الکی دلیل میاریم؟
باید یک دستی به این کتاب دین و زندگی بزنن و درستش کنن، چند نفر کارشناس بیارن کتاب بنویسن که یکم جواب های فرد رو بده.
حقیقتا من هر وقت این سه کتاب رو میخوندم بیشتر برام شبهه پیش میومد تا جواب بگیرم.
یکم باید این درس از دید کنکوری فاصله بگیره، همین الان خیلی از افراد تو جامعه به علت قبول نداشتن عدالت الهی، توحید و معاد(که البته بیشتر عدالت الهی هست) بی دین شدن.
احسنت
دینیه3 که کلا فتنه است میدونن این کتابو همه باید به خاطر امتحان نهایی و کنکور بخونن فقط توش از مسایل سیاسی و حاشیه ای حرف زدن.وقتی میبینی توی یه مدرسه ی عالی فرزانگانی که همشون پس فردا یه کاره ای میشن متاسفانه 80%شون نماز نمیخونن و خدارو به اندازه ی یه ذره نمیشناسن متوجه میشیم که کتابای دینی تو این سالا دقیقا چیکارکردن………