- ۳۰ مهر ۱۳۹۸
- بدون نظر
- 1,128 بار
- اخبار علوم پزشکی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم از راه اندازی رشته های جدید در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سید حسن عادلی در جلسه شورای دانشگاه با اشاره به رشته های تحصیلات تکمیلی گفت: تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی در سال جاری به ۱۷ رشته در مقاطع کارشناسی ارشد، Ph.D و دستیاری تخصصی افزایش می یابد و در تلاش هستیم این رشته ها را به ۲۶ رشته افزایش دهیم.
وی گفت: در این جلسه با راه اندازی رشته گوارش و کبد در مقطع فوق تخصص در زیر مجموعه دانشکده پزشکی موافقت شد و همچنین رشته سلامت و سالمندی در مقطع کارشناسی ارشد در زیر مجموعه دانشکده بهداشت موافقت شد.
مشاوره با رتبه های برتر آزمونهای علوم پزشکی
- برنامهریزی کاملاً اختصاصی و منطبق بر شرایط شما
- پشتیبانی و پیگیری ۲۴ ساعته توسط رتبه های تک رقمی
- معرفی بهترین منابع و آموزش تکنیک های تست زنی
دکتر عادلی تاکید کرد: همچنین شورا با راه اندازی رشته های پرستاری مراقبت های ویژه در مقطع کارشناسی ارشد، آموزش مامایی، فوریت های پزشکی در مقطع کارشناسی، هوشبری و اتاق عمل و اخلاق پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد و رادیولوژی در مقطع کارشناسی موافقت کرد که پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت به مرحله اجرا درخواهد آمد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: راه اندازی دفتر ارتباط دانشگاه با خانواده، راه اندازی شورای تامین بهداشت روان دانشگاه، تشکیل شورای ورزش، تاسیس پارک علم و فناوری و مراکز رشد چندگانه از دیگر مصوبات این جلسه بود.


ارسال دیدگاه