نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی از آن دست موضوعاتی است که هرسال دانش آموزانی در برخی دروس نسبت به سختی آن اعتراض میکنند.
امسال نیز سختی سوالات طراحی شده بخصوص در دروس “شیمی” و “عربی” باعث گلایه دانش آموزان و والدین آنها شده تا جایی که تعدادی از آنها اواخر هفته گذشته در مقابل ساختمان آموزش و پرورش تهران تجمع کردند و حتی بخشنامهای جعلی با موضوع ارفاق در نمرات نهایی سه درس “عربی”، “شیمی” و “دین و زندگی” سال سوم متوسطه در فضای مجازی دست به دست چرخید.
عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در گفتوگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، با بیان اینکه پس از بررسیهای انجام شده مشخص شد سوالات امتحانی ما سخت نبودند اظهار کرد: تا امروز بخشی از اوراق دروس شیمی، عربی و دین و زندگی تصحیح شده و نتایج بد نبوده است.
وی افزود: حتی میانگین نمرات دانش آموزان در این دروس بالاتر از میانگین نمرات در سال گذشته است.
رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکثر قریب به اتفاق اعتراضات از سوی دانش آموزان برتر که معمولا نمرات بالایی کسب می کنند مطرح شده است گفت: این گروه از دانش آموزان معمولا کمال گرا و ایدهآل طلب هستند و سوالات برای کسب بیشترین نمره برای آنها سخت آمده است.
عمادی تاکید کرد: اگر دانش آموزان به نتایج امتحانات اعتراض دارند میتوانند آن را مطرح کنند تا اوراق امتحانی آنها مجددا تصحیح شود.
- برنامهریزی کاملاً اختصاصی و منطبق بر شرایط شما
- پشتیبانی و پیگیری ۲۴ ساعته توسط رتبه های تک رقمی
- معرفی بهترین منابع و آموزش تکنیک های تست زنی
- رفع اشکال سریع و اختصاصی دروس
نگار داودآبادی
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مشاوره کنکور تجربی با نگار داودآبادی : چهار تماس تلفنی 45 دقیقه ای در ماه + گزارش شبانه دقیق و برنامه ریزی طبق عملکرد + تحلیل دقیق آزمون های آزمایشی + برنامه ریزی هفتگی ( ویژه و تمام عیار، مناسب دانش آموزی که می خواد رتبه برتر شود و مسیرش کاملاً تحت کنترل باشد)
زهرا ابراهیمی
رتبه 6 ارشد کارگردانی هنر تربیت مدرس
مشاوره کنکور هنر به صورت تک تماس و ماهانه شامل : تماسهای تلفنی در زمانهای نیاز دانش آموز + چهار برنامه در ماه + پیگیری برنامه و گزارش کار در پایان هر روز
دکتر دانیال حبیبیان
رتبه 9 منطقه 3 تجربی 1397
مشاوره کنکور تجربی با دکتر دانیال حبیبیان ، فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران : 8 جلسه مشاوره تلفنی در ماه + برنامه روزانه حجمی ساعتی متناسب با شرایط دانش آموز + ارتباط مستمر در فضای مجازی+ چک گزارش کار روزانه و توضیح نکات مربوط به گزارش کار + تجزیه و تحلیل کارنامه آزمون های آزمایشی +آزمون های تک درس + ارسال پادکستهای مشاوره ای+ تماس با والدین
سئودا عشقی
رتبه 28 دکتری زبان و ادبیات انگلیسی 1404
مشاوره کنکور زبان با سئودا عشقی ، رتبه برتر کنکور ارشد و دکتری زبان و ادبیات انگلیسی : 3 تماس هفتگی تصویری + بررسی بیداری روزانه + تماس هفتگی با والدین + برنامه هفتگی + ارسال گزارش کار روزانه در تلگرام
کوثر عمادی
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
مشاوره کنکور تجربی با کوثر عمادی : بسته ماهانه شامل 4 تماس تلفنی + بازخورد و پیگیری شبانه + برنامه ریزی هفتگی + پرسش و پاسخ آنلاین (مشاوره ای)
رها عزتی
مهندسی عمران صنعتی شریف
مشاوره کنکور ریاضی با رها عزتی ، رتبه 180 منطقه 2 ریاضی 1404 و دارنده مدال طلای المپیاد : تماسهای تلفنی در ماه، برنامه ریزی هفتگی متناسب دانش آموز+ تحلیل آزمون و ارائه نکات و شیوه های تست زنی هر درس، ارتقا تراز، ارسال منابع و ویدیوهای درسی، گزارش کار شبانه و پرسش و پاسخ سوالات درسی در بستر تلگرام (گروه تلگرامی با عضویت حداقل یکی از والدین)
مبینا اینانلو
رتبه 62 منطقه 3 انسانی 1402
مشاوره کنکور انسانی با مبینا اینانلو ، دانشجوی رشته آموزش عربی فرهنگیان : برنامه ریزی هفتگی متناسب با فرد + ۴ تماس ماهانه + پاسخگویی به تمام سوالات در طول روز + چک روزانه گزارش کار + ارسال منابع آموزشی در برنامه ( فیلم و جزوه ) + حل مشکلات مطالعاتی و آموزش روش های مناسب + تکنیک ارتقا آزمون و تحلیل آزمون + آزمون هفتگی آنلاین
فاطمه کبری زاده
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران
مشاوره کنکور تجربی با فاطمه کبری زاده : تماسهای تلفنی به صورت هفتگی + چک کردن گزارش کار دانش آموز به صورت روزانه + برنامه ریزی طبق آزمون آزمایشی اختصاصی برای دانش آموز + پرسش و پاسخ مجازی
امیرعلی زارعی
مهندسی مکانیک صنعتی شریف
مشاوره کنکور ریاضی با امیرعلی زارعی ، رتبه 193 منطقه 1 ریاضی 1404 : سه جلسه مشاوره تلفنی در ماه + برنامه هفتگی (4 هفته) + پیگیری گزارش کار (روزانه ، مجازی) + رفع اشکال و پرسش و پاسخ (مجازی) + آزمون هفتگی و تحلیل آزمون
رضا فلاح
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
مشاوره کنکور تجربی با رضا فلاح : 8 تماس 30 دقیقه ای در ماه (هفته ای دو تماس) + برنامه ریزی اختصاصی (با دریافت اطلاعات میزان مطالعه و منابع و تعداد تست از دانش آموز) + بررسی گزارش کار ارسالیِ دانش آموز به صورت شبانه + پاسخگویی به سوالات مشاوره ای به صورت شبانه + ارائه روش مطالعه 4 درس تخصصی (در گوگل میت یا تماس تلفنی)
محمد امین نورانی
رتبه 107 منطقه 2 تجربی 1402
مشاوره کنکور تجربی با محمد امین نورانی : دریافت 4 برنامه شخصی سازی شده در ماه+ 4 تماس در ماه + ارتباط 24 ساعته با مشاور + آموزش تخصصی نحوه خواندن دروس و تست زنی و ازمون دادن و... در قالب پادکست های آموزشی + گرفتن گزارش کار روزانه + کوییز مبحثی از درس زیست شناسی + تحلیل کارنامه ازمون ها + رفع اشکال و پاسخ به سوالات درسی
محمدکاظم شجاعی
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مشاوره کنکور تجربی با محمدکاظم شجاعی ، رتبه 39 منطقه 2 تجربی 1400 : ماهانه شش جلسه مشاوره تلفنی + برنامه ریزی هفتگی + پیگیری مجازی برنامه + پرسش و پاسخ کامل (یک ماهه)
معصومه حسین زاده
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مشاوره کنکور تجربی با معصومه حسین زاده ، رتبه 95 منطقه 1 تجربی 1403 : تماسهای هفتگی و برنامه ریزی شخصی هفتگی چک کردن گزارش کار شبانه و ارایه بازخورد و پاسخ به سوالات علمی در هفته و تحلیل کارنامه آزمون ها و ارایه راه حل برای جبران و بهبود
زهرا یحیی آبادی
رتبه 55 منطقه 2 انسانی
مشاوره کنکور انسانی با زهرا یحیی آبادی ، دانشجوی رشته دبیری ادبیات فرهنگیان : 6 تماس در هر ماه برای پاسخ به سوالات + برنامه ریزی شخصی سازی شده هفتگی + معرفی بهترین منابع کمک اموزشی + ارسال تست و گرفتن آزمون انلاین + توضیح نحوه مطالعه دروس عمومی و اختصاصی/تستی و تشریحی + ارتباط مداوم در فضای مجازی و پاسخگویی به سوالات دانش اموز در هر زمان از روز + چک کردن گزارش کار و ساعت مطالعه و ساعت خواب و بیداری + چک کردن کارنامه آزمون
رضا صادقی
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مشاوره کنکور تجربی با رضا صادقی ، رتبه 15 منطقه 2 تجربی 1401 : ماهانه چهاربار تماس در ماه + برنامه ریزی شخصی سازی شده هفتگی + پیگیری دقیق + ارائه نکات مشاوره ای و معرفی منابع + دریافت و تحلیل گزارش کار شبانه + ارائه جزوه نکات طلایی زیست شناسی + ارتباط مجازی و رفع اشکال
د اخه این عبدالرسول خان حالیش نیس ک امتحانات چظور بوده ….ماها چظور میتونیم کل ی کتاب دویست صفحه ایی رو بخونیم؟؟؟؟؟؟؟من تو طول سال هزار بار خوندمشون اما باید بازم تو این دو روز این دویست صفحه رو خوند….ترم اول معدلم ب خاطر ی درس اومد 18/60 اما حالا دارم خدا خدا میکنم ک کمتر از 17 نیاد امسال ی سری درس ها خیلی سخت بودن معلم اصلا اون سوالات رو نگفته بود و نگفته بود ک از اون بخش ها هم سوال میاد….
سخته درسم …
رسیده وقت رفتن …
به سر امتحانی که میدونم تهش ردم …
حس میکردم حرفای استاد با خرخوناشه اونجا بود که فهمیدم این قصه اولاشه …
وقت امتحانو ریدنه به برگمه، و خودت میدونی که ریدم الکی جو نده …
حرفای خونوادمم که نمک زخممه … و تنها دلخوشیمم ترم های بعدمه …
باز منمو حسرت یه نمره ی بیست … که استاد بنویسه ، تو گوشه ی لیست …
میدونی چند بار افتادم برای یه درس بگذریم دیگه بیست گرفتنشم برام مهم نیست …
توکه میدونستی دانشجوی ترم آخرتم … بگو با من دیگه چرا دِ اخه نوکرتم
استاد یاس واسه ما خونده
ساده است،فقط باید کتاب رو خوب بخونی.
برا 20 گرفتن تو نهایی باید حتی بالا تر از سطح کنکور خوند…ماها فقط کتابو خوندیم ….
سوالات ریاضی واقعا سخت بود اگه کسی که سوال رو طرح کرده بدید نمیتونه بیست بگیره
منکه نگاه کردم هیچ چیز خاصی نداشت که ! اگه بیشتز کار میکردین راحت میشد نمره کامل رو گرفت مثلا روزی 3 ساعت از اول سال ریاضی کار میکردین
واقعا توقع دارن بعضیا با دو روز خوندن بتونن نمره کامل رو بگیرن !!! این جور امتحانات واقعا عالی هست تا دانش آموزانی که توی سال تلاش میکنن از کسایی که اخر سر به فکر میفتن جدا بشن و اگه کسی از اول سال همه کتاب هارو چند دور میخوند الان هیچ مشکلی نداشت
اگه سخته واسه همه سخته .من نمی دونم چرا بعضیا می خان با دو روز خوندن نمره ای رو بیارن که باید با 9 ماه خوندن بیارن
سلام
جناب وزیر منم میتونم نتایج را دست کاری کنم و بعدا بگم که امتحانام سخت نبوده.
اول معلمات خودتون به سطح امتحانات بریسونید بعداً امتحانات رو سخت بگیرید.
آخه انصافم خوب چیزیه منی که معدل بالا میخواستم تا بتونم مدرسم عوض کنم چه جوری عوض کنم؟
در حالی که سر امتحانات سوالاتی رو میبینم که هیچ کسی راجبش بهم چیزی نگفته.
نظام آموزشی اشتباه، کنکور سهمیه ای ….. به به به به
کجای مملکت قانون داره که اموزش و پرورشش داشته باشه:|
دوستان خونده ها و نخونده ها همه با هم بیکاریم ،و من الله توفیق
عزیزان شماهایی که انقدر از امتحانات نهایی اعتراض دارید بعد کنکور می خواین چی بگین سوالای کنکور رو دیدن ؟ معلومهه که ندیدن انقدر متوع و پررو نباشین بجای اینکه برین وقت تون رو تلف کنین و بگین امتحانات سخت بوده برین جلوی ایینه خودتون رو نگاه کنین ببینین از اول سال چقدر درس خوندین/ بشینین درس بخونین انقدر اعتراض بیجا هم درست نیست به خدا
باز مورچه چیه کله پاچش چی باشه / امتحان نهایی باز چیه که سختی داشته باشه /
دقیقا
یکی رو دیدم همش ناله میکرد که امتحانا خیلی سختن امسال و …
بعد فهمیدم اصن نگاه کتاب نمیکنه و فقط سوال نهایی حل میکنه.
شما اگه کتاب رو یه دور خوب خونده و بودید چند نمونه سوال حل میکردید دیگه سوالا غریب نبود براتون
معلوم میشه خودت اصلا هیچی حالیت نیست فرق بین سخت و آسون را نمی فهمی ، سوالات را سخت می گیرن که هیچ کس بلد نباشه بعد اینها هر کار دلشون خواست انجام بدهن، دلیلی نداره سوالات کنکور اینقدر سخت باشهف اون وقت کسانی که شانسی جواب می دهند بیایند بالا و بچه های درسخوان آواره کشورهای دیگه بشون، تمام سهمیه داران کنکور قبول شوند بدون هیچ تلاشی، هیچ جای دنیا اینقددر بی قانونی نیست.
آقای محسن عزیز فهمیدیم شما هم هستید همش 12 نمره مثل امتحانات قبلیه.لطفا دیگه اظهار وجود نکنید.
مخ کم زر بزن.منم سوال ها رو داشته باشم سوالات برام از هلو برو تو گلو هم آسون تر میشه.
باور کن خودشو میوردن امتحان می داد بلد نبود خخخ:)
اشکالی نداره.پس فردا بچه ها خودتون میفتن زیر دست ما . اونوخ ببینید چیکارشون میکنیم