- ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
- 12 نظر
- 15,220 بار
- جزوات زیست شناسی
جزوات زیست دوم علی کرامت ، شامل 8 فصل

مشاوره با رتبه های برتر از پایه دهم تا دوازدهم
- برنامهریزی کاملاً اختصاصی و منطبق بر شرایط شما
- پشتیبانی و پیگیری ۲۴ ساعته توسط رتبه های تک رقمی
- معرفی بهترین منابع و آموزش تکنیک های تست زنی
- رفع اشکال سریع و اختصاصی دروس
















سلام.
داستانمو مینویسم بلکه امیدی باشه براتون.
من دوم دبیرستان با معدل 10 ترک تحصیل کردم.رفتم سراغ کار و شکر خدا کارم خوب جواب داد .تو سن 18 سالگی ماشینم تو کل اقوام تک بود.بعدش رفتم سربازی و برگشتم دیدم پسر.دختر خاله ها و عمه ها و دایی ها و عمو هام هر کدوم دارن پزشکی و پرستاری و دارو سازی میخونن منم تکو تنها تو قومو فامیل ی دیپلم الکی هم نداشتم.
این شد که خیلی حس حقارت بهم دست داد.
نشستم تو خونه از سال دوم شروع کردم خوندن .تو ی دبیرستان بزرگ سالان ثبت نام کردمو معدل آخر سالمو بردم رو 18.
صبح سر کار بودم و 12 ظهر میومدم خونه تا آخر شب سرم تو کتابام بود. تو دو سال کل واحد های دوم و سوم و پیش رو
معدل 17.90 پاس کردم.اولین سال شرکت تو کنکورم رطبه م شد 2600 و خدمتتون عرض کنم الان پرستاری دانشگاه ایران میخونم.
هر لحظه از زندگیم الان افتخار بزرگیه.
من خواستم و تونستم.
شما هم بخواید میتونید.
آرزوی موفقیت رو برای همگیتون دارم.
در ضمن یادم نره.برای زیست معلمم جناب آقای علی کرامت بودن.
این رو برای تبلیغ به هیچ عنوان نگفتم.
فقط واقعا ازشون از ته قلب سپاسگذاری میکنم.
و آرزوی سلامتی رو برای کیایک شما دارم.
به قول جناب کرامت خدا یار و نگهدارتون باشه
سلام ببخشید آقای کرامت خودشون اطلاع دارند که جزوشون اینطور منتشر میشه یا نه؟و مایل هستند که منتشر بشه پرسیدم تا خیالم راحت باشه ازش استفاده کنم
slm fasle5dovom ro 30 darsad havaye tahvie nashode ke aghaye keramat to jozve goftan to dam mire be shosh ghalate.
dar kol nokteye khasi nadasht.
Too shosh more dorostr
برای مرور سریع فیزیک پایه باید چیکار کنم خیلی ضروریهههههههه
جمع بندی مهر و ماه
جزوه هایی که خودت خلاصه کردی بهترین منبع برای جمع بندیه دنبال چیز دیگه نگرد
اگر هنوز درس خوندن خوب و شروع نکرده باشیم … میشه تو دو ماه خوب خوند ??من هنوز یه سری از درسا رو نخوندم
چرا نمیشه
بله که میشه من پارسال از فروردین شروع کردم ادبیات رو 70 زدم
شما هم میتونی
تازه من معدلم 13 بود
سلام
من املام ضعیفه اگه جایی سوتی دادم ببخشید!!!
همه چیز از باور آدم شکل میگیره
شاید این جمله کمی کلیشه ای باشه امّا برای اثباتش میتونم یه مثال برات بزنم اما غیر کنکوری…
توی یکی از زندان های ایالات متحده توی قرن 20 که دیواراش از بتن بود و زندانی ها همه توی طبقه 2 نگهداری میشدن تا امکان فرار نباشه یه زندانی از دیوار بتونی به کلفتیه 1 متر فرار کرد!و خودشو از لوله ی فاظلاب به قطر 1متر و طول 20 زمین فوتبال به بیرون زندان رسوند……
بعد فرارش حصاب کردن سوراخ کردن اوون دیوار 50 سال طول میکشید!امّا اون این کارو فقط تو10 سال انجام داد!!!!
رد شدن از توی اوون لوله هم به حالت سینه خیز 6 ساعت طول کشیده بود!!!!
دلیلش میدونی چی بود!؟
این که از وقتی وارد زندان شد به آزادیش فکر کرد نه به حصار دورشو دیواراش.نه به جنس دیواراشو ممکن بودن فرار یا غیر ممکن بودنش….تو زندان از هیچ کس نپرسید که میشه یا نه!!!فقط به آزادیش فکر کرد و تمام تلاششو کرد و بهش رسید
حکایت کنکور همینه!!!!جای این ک بپورسی میشه یا نه تلاش کن که بشه…..
چرا دنبال کسی میگردی که قبلا تونسته باشه تا تو اونو الگو قرار بدی و بتونی که انجام بدی!؟
خودت اون یه نفر باش که سال بعد بگن فلانی تونست!!!
تو اون حقیقتی باش که الان همه اونو رد میکنن
جرج برنارد شو میگه:
تمام حقایق سه مرحله را پشت سر گذاشته اند 1)مورد تمسخر اقع شدند 2)به شدت با آن ها مخالفت شده 3)به عنوان یک چیز بدیهی پدیرفته شده!
به امید موفقیّت همه ی شما دوستام
مصطفی مرادی
وای حرفاتون فوق العاده بود و تاثیر گذار آقای مرادی.خیییییییییلی ممنون خدا ایشالا شمارم موفق کنه