- ۱ آبان ۱۴۰۳
- يک نظر
- 1,909 بار
- اخبار علوم پزشکی
محرومیت قبولیهای آزمونهای علوم پزشکی از آزمون سال بعد . ممنوعیت ثبت نام در آزمون ۱۴۰۴ برای قبولی های ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۳

مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیهای اعلام کرد: داوطلبانی که در آزمونهای ورودی تحصیلات تکمیلی وزارت بهداشت شامل مقاطع دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، دستیاری تخصصی دندانپزشکی، کارشناسی ارشد علوم پزشکی، دکتری تخصصی (Ph.D) رشتههای علوم پایه، بهداشت، داروسازی و دندانپزشکی، تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی، دکتری حرفهای فیزیوتراپی (TPD) از سال ۱۴۰۳ به بعد شرکت و در دورههای روزانه، مناطق محروم و بورسیه پذیرفته شده اند / شوند، در صورت انصراف یا عدم ثبت نام، مجاز به شرکت در آزمون ورودی آن مقطع در سال بعد نخواهند بود.
⚠️⚠️⚠️ توجه: قبول شدگان آزمونهای سال جاری که تاکنون ثبت نام نکرده یا انصراف داده اند تا روز دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ فرصت دارند تا با مراجعه به دانشگاه محل قبولی انصراف خود را باطل و ثبت نام کنند.
«طبق مصوبه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور شورای عالی انقلاب فرهنگی به تاریخ ششم شهریورماه ۱۴۰۳ از سال ۱۴۰۴ به بعد، پذیرفته شدگان تمام دورههای پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی، اعم از رایگان و غیررایگان، و پذیرفته شدگان تمام دورههای آموزش رایگان (شامل دورههای روزانه، محروم، فرهنگیان، بورسیه) در تمامی آزمونها و رشته محلها که پذیرش آنها با آزمون دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی سال قبل صورت گرفته، چه در دانشگاه یا مؤسسه قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند، اجازه شرکت مجدد در همان آزمونی که در آن پذیرفته شدهاند را در سال بعد ندارند. در صورت تمایل به شرکت مجدد در آزمون دو سال بعد از سال قبولی، باید قبل از شروع زمان ثبت نام آن آزمون، از دانشگاه یا مؤسسه قبولی انصراف قطعی دهند.»
مشاوره با رتبه های برتر آزمونهای علوم پزشکی
- برنامهریزی کاملاً اختصاصی و منطبق بر شرایط شما
- پشتیبانی و پیگیری ۲۴ ساعته توسط رتبه های تک رقمی
- معرفی بهترین منابع و آموزش تکنیک های تست زنی


سلام، من الان پزشکی آزاد قبول شدم (ینی کنکور1404) اگه انصراف بدم در کنکور 1406 میتونم ثبتنام کنم؟!!؟ یا 1407😐 ممنون